W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Powrót

Obwieszczenie RGPiN.6733.1.2022.4

OBWIESZCZENIE

z dnia 18.01.2022r.

o wszczęciu postępowania administracyjnego 

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 


Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.),  

zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego, w sprawie zmiany:  ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 41/2021 z dnia 28 kwietnia 2021 r., znak: GPR.6733.14.2021.4, wydaną przez Wójta Gminy Białe Błota, dotyczącą inwestycji pn.: „Budowa pompowni III stopnia na terenie SUW w Łochowie wraz z adaptacją istniejącej infrastruktury”, na terenie działki o nr. ewid. 246/11, obręb ewidencyjny Łochowo, gmina Białe Błota,

w następujący sposób:

- charakterystyki planowanej inwestycji,

- parametrów budynku przepompowni,

- obsługi w zakresie komunikacji i infrastruktury technicznej - wody opadowe, 

postępowania prowadzonego na wniosek:  Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. z/s w Białych Błotach, działającego przez pełnomocnika Pana Bartłomieja Szatkowskiego.

 

W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i  Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).

Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane