W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Powrót

Wniosek o przydział lokalu mieszkalnego - socjalnego 

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 172).

Wymagane dokumenty:

Wniosek odręczny i uzupełniony wniosek o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego.

Opłaty:

Brak opłaty.

Termin odpowiedzi:

1 miesiąc

Jednostka odpowiedzialna:

Wójt Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

Sprawy załatwia się w budynku przy ul. Szubińskiej 57, I piętro. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie, biurze obsługi klienta lub na stanowisku prowadzącego sprawę.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane