Ogłoszenie o naborze nr 08/22
na wolne stanowisko urzędnicze 
w Urzędzie Gminy Białe Błota 
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7

Opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Białe Błota w dniu 19.08.2022 r. (www.bip.bialeblota.pl)

na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz.U. z 2022, poz. 559 z późn. zm.)

Wójt Gminy Białe Błota

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. dozoru i eksploatacji oświetlenia  drogowego,  w pełnym wymiarze czasu pracy 

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:

- prowadzenie spraw w zakresie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Białe Błota, w szczególności:
a) utrzymanie i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego,
b) planowanie remontów i modernizacji,
c) przyjmowanie na stan gminy zrealizowanych inwestycji w zakresie  budowy oświetlenia ulicznego,
- nadzorowanie zleconych robót w zakresie napraw, remontów i modernizacji oświetlenia ulicznego,
- organizowanie i nadzór nad eksploatacją oświetlenia świątecznego,
- prowadzenie ewidencji urządzeń oświetlenia ulicznego,
- udział w komisjach odbioru robót,
- przygotowywanie danych dla potrzeb statystyki w zakresie swoich kompetencji,

- przyjmowanie i rozpatrywanie interwencji w zakresie oświetlenia drogowego,

- prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia odbiorców w energię elektryczną służącą   do oświetlenia ulic, placów, dróg, 

- przygotowywanie zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,

- wykonywanie czynności związanych ze zleceniem, zawieraniem umów, nadzorowaniem i dokonywaniem odbioru robót,

- opracowywanie planów finansowo-rzeczowych na ww. zadania, ich realizacja  i  rozliczanie,

- sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :

a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: elektronika, elektrotechnika, energetyka,
- staż pracy – co najmniej 2 lata  pracy, 
- uprawnienia energetyczne „G1” w kategorii „E” lub „D”
- znajomość przepisów:
- Prawo energetyczne,
- Prawo budowlane,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych
- umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania MS Office ( w tym arkusz kalkulacyjny Excel),
- uprawnienia do kierowania samochodem osobowym – prawo jazdy kat. B, - predyspozycje do pracy w terenie,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- obywatelstwo polskie,
- kandydat ma posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- kandydat  nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.

b/ dodatkowe: 
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy prawo zamówień publicznych,
- mile widziane doświadczenie z dokumentacją projektową (umiejętność czytania schematów elektrycznych, map geodezyjnych do projektowania itp.)

III.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- usytuowanie stanowiska pracy:  budynek parterowy, budynek piętrowy- schody, bez windy,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe,
- wyjazdy w teren.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

IV.  Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

-      list motywacyjny,

-      życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej, 

-      kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia, 

-      kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach, dodatkowych kwalifikacjach, 

-      kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakres obowiązków), 

-      kserokopia prawa jazdy, 

-      oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego w ogłoszeniu, 

Oświadczenie

-      kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022, poz. 530 – t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
 

 V.      Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście: w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Białe Błota 86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7 w terminie do 31 sierpnia 2022 roku. 
- w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. dozoru i eksploatacji oświetlenia drogowego – ogłoszenie Nr 08/22”
 

VI.     Inne informacje: 

-      O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie. 

-      Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 

-      Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie Urzędu Gminy Białe Błota lub data stempla pocztowego. 

-      Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę. 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.


z up. Wójta
Sekretarz Gminy
Ewa Galicka



Załączniki:

Oświadczenie
Informacja o wyniku naboru