W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Obwieszczenie WN.673.39.2023


O B W I E S Z C Z E N I E
STAROSTY BYDGOSKIEGO 
z dnia 8 sierpnia 2023  r. 


Na podstawie art. 11 d ust 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji  inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 162  t.j.) oraz art. 10 §1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023., poz. 775 ze zm.)

z a w i a d a m i a m 
że w dniu 31 lipca 2023 r., na wniosek Pani Anny Pacewicz – Dyrdy, działającej  w imieniu Wójta Gminy Białe Błota zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, polegającej na rozbudowie ul. Rynarzewskiej w Murowańcu. 
Inwestycja będzie realizowana w obrębie ewidencyjnym Murowaniec, w jednostce ewidencyjnej Białe Błota, na działkach o nr: 1/5, 1/4, 3/4, 9/3, 13, 14/6, 14/7, 14/26, 14/25, 9/1, 14/1 oraz  w obrębie ewidencyjnym Białe Błota, w jednostce ewidencyjnej Białe Błota, na działkach o nr: 2137, 2138, 12164/1, 12163/1 . 
Ponadto przedłożony do zatwierdzenia projekt budowlany obejmuje przebudowę drogi powiatowej na części działek nr: 729/1, 2274 położonych w obrębie ewidencyjnym Białe Błota. 
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 11 d ust. 9 i 10 ustawy  z dnia 10 kwietnia 2003r.o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie tej decyzji, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna. 
Z aktami sprawy strony w terminie 7 dni od dnia skutecznego zawiadomienia mogą zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy – Wydziale Nieruchomości przy ul. Zygmunta Augusta 16, III piętro, pok. nr 304, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu  (52 ) 581 03 37 oraz składać ewentualne wnioski, uwagi lub zastrzeżenia dotyczące przedmiotowej inwestycji. 
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.






 



Powiadom znajomego