W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Informacja dla mieszkańców - zmiana godzin pracy urzędu w dniu 20 grudnia 2024 r.

Szanowni Mieszkańcy,
uprzejmie informujemy, że w dniu 20 grudnia 2024 r. (piątek) urząd gminy będzie czynny do godziny 12:00. Powodem skrócenia czasu pracy jest organizowana w tym dniu wigilia samorządowa, podczas której przedstawiciele gminy spotkają się, by wspólnie podsumować rok oraz złożyć sobie świąteczne życzenia.

Zależy nam, abyście Państwo zawsze otrzymywali od nas pełne wsparcie i pomoc, dlatego serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane ze zmianą godzin pracy tego dnia. Prosimy o uwzględnienie tej zmiany w swoich planach i zapraszamy do załatwienia spraw urzędowych w innym, dogodnym terminie.

Dziękujemy za Państwa zrozumienie i życzliwość.

Powiadom znajomego