Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości, planowania i sprawozdawczości budżetowej w Referacie Budżetu, w pełnym wymiarze czasu pracy stanowisko urzędnicze ds. księgowości, planowania i sprawozdawczości budżetowej w Referacie Budżetu, w pełnym wymiarze czasu pracy
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Olimpia Krzanowska, Bydgoszcz |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła wszystkie wymagania wyszczególnione w ogłoszeniu oraz wykazała się posiadaniem wiedzy i umiejętności niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków na ww. stanowisku. |
Stanowisko | Stanowisko urzędnicze ds. księgowości, planowania i sprawozdawczości budżetowej w Referacie Budżetu, w pełnym wymiarze czasu pracy |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy Białe Błota |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem poczty |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 08/2021
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
Opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Białe Błota w dniu 31 maja 2021 r. (www.bip.bialeblota.pl)
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1282)
Wójt Gminy Białe Błota
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości, planowania i sprawozdawczości budżetowej w Referacie Budżetu, w pełnym wymiarze czasu pracy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
- sporządzanie objaśnień i analiz w zakresie dochodów i wydatków gminy,
- wprowadzanie danych i bieżąca obsługa programów budżetowych (BeSTi@, Księgowość Budżetowa – U.I. Info-System Sp. j.),
- prowadzenie ewidencji księgowej budżetu (dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, należności i zobowiązań),
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych (jednostkowych oraz zbiorczych),
- kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostek organizacyjnych gminy,
- obsługa edytora aktów prawnych LEGISLATOR,
- publikacja dokumentów pionu finansowego w Biuletynie Informacji Publicznej,
- dekretowanie i dokonywanie zapisów księgowych operacji i zdarzeń finansowych realizowanych na rachunkach bankowych budżetu Gminy na podstawie dokumentacji bankowej oraz dowodów księgowych,
- weryfikowanie i porównywanie stanów obrotów i sald kont analitycznych ze stanem obrotów i sald kont syntetycznych budżetu,
- ewidencja i rozliczenie środków na wydatki niewygasające,
- rozliczanie jednostek organizacyjnych gminy z realizacji dochodów i wydatków budżetowych na podstawie zestawienia operacji na rachunku bankowym budżetu z danymi wykazanymi w sprawozdaniach,
- aktualizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wzorów wniosków dotyczących załatwianych spraw,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy w zakresie realizowanych zadań,
- realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i poleceń służbowych Wójta,
- przygotowywanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy do archiwizacji.
- sporządzanie wymaganych sprawozdań, analiz i informacji związanych z zakresem obowiązków.
- prowadzenie dokumentacji związanej z pracą na powierzonym stanowisku zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku finanse, rachunkowość,
- staż pracy: co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie księgowości budżetowej,
- znajomość przepisów:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 305),
- ustawa z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. , poz. 217)
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r., poz.685 z późn. zm.)
- ustawa z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 289)
- umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania MS Office ( w tym bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel),
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie,
- kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b/ dodatkowe:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020 r. , poz.713 z późn. zm),
- ogólna znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych z uwzględnieniem estetyki pisma,
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, bez windy,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2021 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
IV. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwo pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.),
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego w ogłoszeniu.
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1282) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście:
W biurze obsługi klienta Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7,
- przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
w terminie do 10 czerwca 2021 roku
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości, planowania i sprawozdawczości budżetowej - ogłoszenie Nr 08/2021”
VI. Inne informacje:
- O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie Urzędu Gminy Białe Błota lub data stempla pocztowego.
- Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.
klauzula informacyjna kandydata ubiegającego się o pracę wraz z oświadczeniem.docx