Obwieszczenie RGP.6733.21.2024.3
Obwieszczenie
z dnia 18 września 2024 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Białych Błotach, działającego przez pełnomocnika Pana Bartłomieja Szatkowskiego, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci wodociągowej, na terenie działek o nr. ewid. 13, 15, obręb ewidencyjny Murowaniec, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach oraz decyzjach przez:
1.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy decyzja z dnia 09 września 2024 r., wpływ: 10 września 2024 r., znak: D.RPP.611.214.2024,
2.Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków postanowienie nr ZAR/578/2024 z dnia 30 sierpnia 2024 r., wpływ: 10 września 2024 r., znak: WUOZ.DB.ZAR.5151.3.5.2024.DKW,
3.Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bydgoszczy postanowienie z dnia 03 września 2024 r., znak: NNZ.9022.3.1144.2024,
4.Ministerstwo Infrastruktury postanowienie z dnia 28 sierpnia 2024 r., wpływ: 29 sierpnia 2024 r., znak: DGMiZS-10.0220.54.2024.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.
z up. Wójta
Katarzyna Makowiecka
podinspektor