W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Wróć

Obwieszczenie RGP.6733.19.2024.4

Obwieszczenie

z dnia 24.09.2024 r.

o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

 


            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Białych Błotach, działającego przez pełnomocnika Panią Krzysztofę Tomczak, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci wodociągowej, na terenie działek o nr. ewid. 225/15, 224/22, 224/24, 224/9, 225/24, 224/23, 225/31, 224/26, 208/6, 208/10, 478, 507, 224/10, 224/9, 218/10, 217/17, 225/86, 224/25, obręb ewidencyjny Łochowo, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach oraz decyzjach przez: 

1. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bydgoszczy postanowienie z dnia 09 września 2024 r., znak: NNZ.9022.3.1197.2024, 

            W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

 


z up. Wójta
Katarzyna Makowiecka
podinspektor

Powiadom znajomego