W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Wróć

Obwieszczenie RGPiN.6730.322.2023.2

Obwieszczenie

z dnia 29 lutego 2024 r.

o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia warunków zabudowy

 

 

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami prowadzonego postępowania na wniosek: Xella Polska Sp. z o.o. z/s w Warszawie, działającej przez pełnomocnika Pana Pawła Wojciechowskiego, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie studni głębinowej, na terenie części działki o nr. ewid. 949/15 obręb ewidencyjny Białe Błota, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje, że przedmiotowy projekt decyzji został uzgodniony i zaopiniowany przez: 

-       Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym;

-       Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska;

-       Marszałkiem Województwa Kujawsko-Pomorskiego

           W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.),  zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.



Powiadom znajomego