Komunikat Gminnej Komisji ds. wyborów sołeckich z dnia 16 września 2021 r. o miejscu i czasie przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na sołtysa oraz kandydatów na członków rady sołeckiej, sołectwa Białe Błota w wyborach uzupełniających zarządzonych na dzień 24 października 2021 r.
Komunikat
Gminnej Komisji ds. wyborów sołeckich
z dnia 16 września 2021 r. o miejscu i czasie przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na sołtysa oraz kandydatów na członków rady sołeckiej, sołectwa Białe Błota w wyborach uzupełniających zarządzonych na dzień 24 października 2021 r..
Gminna Komisja ds. wyborów sołeckich w Białych Błotach będzie przyjmować zgłoszenia list kandydatów na sołtysa oraz kandydatów na członków rady sołeckiej, sołectwa Białe Błota w siedzibie Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Guliwera 4A, pokój nr 1,
(tel. 52 3111741) ) w dniach:
Kandydatów na sołtysa i członków rady sołeckiej.
- 20.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 14:30
- 21.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 15:30
- 22.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 14:30
- 23.09.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 24.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 13.00
Kandydatów na członków sołeckiej komisji wyborczej.
- 22.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 14:30
- 23.09.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 24.09.2021 r. – od godz. 10:00 do godz. 13.00
- 27.09.2021 r. - od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 28.09.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 15.30
- 29.09.2021 r. - od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 30.09.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 1.10.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 13.00
- 4.10. 2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 14.30
- 5.10.2021 r. – od godz. 10.00 do godz. 15.30