Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: ,, Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach ewid. 42/6, 42/7, 42/8, 42/9, 42/10, 42/11, 42/12 i 42/13 w obrębie ewid.0005 Łochowo"
1. | Numer karty / rok | 55/2024 |
---|---|---|
2. | Rodzaj dokumentu | decyzje |
3. | Temat dokumentu |
inne |
4. | Nazwa dokumentu | Obwieszczenie o wszczęciu postępowania |
5. | Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: ,, Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach ewid. 42/6, 42/7, 42/8, 42/9, 42/10, 42/11, 42/12 i 42/13 w obrębie ewid.0005 Łochowo" |
6. | Obszar, którego dokument dotyczy | Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach |
7. | Znak sprawy | ROŚ.6220.11.2024 |
8. | Dokument wytworzył | Wójt Gminy Białe Błota |
9. | Data dokumentu | |
10. | Dokument zatwierdził | Wójt Gminy Białe Błota |
11. | Data zatwierdzenia dokumentu | |
12. | Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) |
Urząd Gminy Białe Błota Referat Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, ul. Szubińska 57, 86-005 Białe Błota |
13. | Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. | Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz | tak |
15. | Numery kart innych dokumentów w sprawie |
92/2024
|
16. | Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
|
17. | Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji | |
18. | Uwagi |