W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Karta nr 4/2020

Szczegóły
1. Numer karty / rok 4/2020
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu zawiadomienie
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Dot. postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: budowie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji i warsztatu napraw pojazdów, na terenie dz. nr 168/50 obr. Lisi Ogon gm. Białe Błota
6. Obszar, którego dokument dotyczy decyzje środowiskowe
7. Znak sprawy OŚ.6220.3.2020
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu nie dotyczy
10. Dokument zatwierdził Andrzej Wiekierak
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Gminy Białe Błota
Referat Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, ul. Szubińska 57, 86-005 Białe Błota
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego