W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Karta nr 24/2020

Szczegóły
1. Numer karty / rok 24/2020
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla inwestycji pn.„Rozbudowa drogi gminnej nr 051789C ulica Zagajnikowa w Prądkach i ulica Farmerska w Cielu odcinek I około 1,8 km oraz drogi gminnej nr 050643C ulica Osiedle w Cielu odcinek II około 0,4 km”
6. Obszar, którego dokument dotyczy decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
7. Znak sprawy OŚ.6220.14.2020
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu nie dotyczy
10. Dokument zatwierdził Jarosław Gołębiewski
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Gminy Białe Błota
Referat Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska, ul. Szubińska 57, 86-005 Białe Błota
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 28/2020


16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego