Obwieszczenie RGPiN.6733.50.2022.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | RGPiN.6733.50.2022.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zakończenie |
Data ważności ogłoszenia |
Obwieszczenie
z dnia 28.12.2022 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Poczty Polskiej S.A. z siedzibą w Warszawie, działającej przez pełnomocnika Pana Krzysztofa Grzesiaka, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: zmianie sposobu użytkowania budynku stołówki na serwerownię, na terenie działek o nr. ewid. 75/25, 75/28, obręb ewidencyjny Lisi Ogon, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach przez:
1. Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego postanowienie z dnia 15 grudnia 2022 r., wpływ: 19 grudnia 2022 r., znak: ZKPPT.7637.370.2022,
2. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy postanowienie z dnia 14 grudnia 2022 r., znak: WST.612.1.548.2022.HK,
3. Starostę Bydgoskiego postanowienie z dnia 09 grudnia 2022 r., znak: WB.673.122.2022,
4. Wojewodę Kujawsko-pomorskiego postanowienie z dnia 12 grudnia 2022 r., znak: WIR.II.745.2.132.2022.JB.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.