Obwieszczenie RGPiN.6733.6.2023.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | RGPiN.6733.6.2023.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zakończenie |
Data ważności ogłoszenia |
Obwieszczenie
z dnia 13.06.2023 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwa Bydgoszcz, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku administracyjno - biurowego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działek o nr. ewid. 2034, 1960/2, 1960/1, 2017, obręb ewidencyjny Białe Błota, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach przez:
1. Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego postanowienie z dnia 16 maja 2023 r., znak: WIR.II.745.2.62.2023.JB,
2. Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego postanowienie z dnia 25 maja 2023 r., (wpływ: 30 maja 2023 r.), znak: ZKPPT.7637.132.2023,
3. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy postanowienie z dnia 31 maja 2023 r., (wpływ: 05 czerwca 2023 r.), znak: WST.612.1.192.2023.AM.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.