W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Obwieszczenie RGPiN.6733.8.2023.4

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy RGPiN.6733.8.2023.4
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu zakończenie
Data ważności ogłoszenia

Obwieszczenie

z dnia 29.06.2023 r.

o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 


 

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe – Nadleśnictwa Bydgoszcz, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie i przebudowie budynku administracyjno – biurowego (o nr. ewid. 4208) oraz zmianie sposobu użytkowania budynku warsztatowego (o nr. ewid. 4210) na cele usługowe (administracyjno – biurowe) wraz z jego przebudową, a także z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki o nr. ewid. 12112/14, obręb ewidencyjny Białe Błota, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach przez: 

1.         Dyrektora Regionalnego Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu postanowienie z dnia 14 czerwca 2023 r., wpływ: 16 czerwca 2023 r., znak: ZS.224.2.319.2023. 

            W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.),  zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

Powiadom znajomego