Obwieszczenie RGPiN.6733.36.2023.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | RGPiN.6733.36.2023.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | wszczęcie |
Data ważności ogłoszenia |
OBWIESZCZENIE
z dnia 22.11.2023 r.
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego, prowadzonego na wniosek: Gminy Białe Błota, działającej przez pełnomocnika Pana Łukasza Gruszczyńskiego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku Urzędu Gminy Białe Błota wraz z realizacją infrastruktury towarzyszącej, na terenie działek o nr. ewid. 261/6, 261/7, 261/12, 261/13, obręb ewidencyjny Białe Błota, gmina Białe Błota.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.