W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Obwieszczenie RGPiN.6730.284.2023.8

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy RGPiN.6730.284.2023.8
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Znak pisma Zawiadomienie o zebranych dowodach i materiałach
Rodzaj dokumentu zakończenie
Data ważności ogłoszenia

Białe Błota, dnia 9 stycznia 2024 r.

RGPiN.6730.284.2023.8

Obwieszczenie

z dnia 9 stycznia 2024 r.

o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia warunków zabudowy

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami prowadzonego postępowania na wniosek: Pani Agnieszki Karwackiej i Macieja Roguszczaka prowadzących działalność gospodarczą pn. HAROMA sc A. Karwacka i M. Roguszczak działających przez pełnomocnika Panią Halinę Kasprowicz, w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działek o numerach ewidencyjnych 45/68, 45/70, 45/83 obręb Białe Błota, gm. Białe Błota. Jednocześnie informuje, że przedmiotowy projekt decyzji został uzgodniony i zaopiniowany przez: 

-       Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Bydgoszczy pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych – art. 53 ust. 4 pkt 2a i ust. 5 w związku z art. 64 ust. 1, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – postanowienie z dnia 28 listopada 2023, znak: NNZ.9022.3.93.2023,

-       Państwowym Gospodarstwem Wodnym – Wody Polskie Zarząd Zlewni w Chojnicach w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami, w zakresie urządzeń melioracji podstawowych i szczegółowych – art. 53 ust. 4 pkt 6 i ust. 5 w związku z art. 64 ust. 1, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

-       Starostą Bydgoskim – Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne i leśne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami  – art. 53 ust. 4 pkt 6 i ust. 5 w związku z art. 64 ust. 1, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

-       Wójt Gminy Białe Błota – Referat Dróg i Gospodarki Odpadami w odniesieniu do obszarów przylegających do pasa drogowego  – art. 53 ust. 4 pkt 9 w związku z art. 64 ust. 1, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

            W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.),  zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

Powiadom znajomego