Obwieszczenie RGP.6733.18.2024.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | RGP.6733.18.2024.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zakończenie |
Data ważności ogłoszenia |
Obwieszczenie
z dnia 27.08.2024 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami postępowania prowadzonego na wniosek: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z/s w Tarnowie, Oddziału Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy, działającego przez pełnomocnika Panią Agatę Świeżewską, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie gazociągu średniego ciśnienia, na terenie działki o nr. ewid. 237/11, obręb ewidencyjny Łochowo oraz działki o nr. ewid. 31/7, obręb ewidencyjny Lisi Ogon, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach oraz decyzjach przez:
1. Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków postanowienie z dnia 13 sierpnia 2024 r., wpływ: 22 sierpnia 2024 r., znak: WUOZ.DB.WZN.5151.2.92.2024.ACHB,
2. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bydgoszczy postanowienie z dnia 12 sierpnia 2024 r., znak: NNZ.9022.3.1052.2024,
3. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy postanowienie z dnia 16 sierpnia 2024 r., wpływ: 19 sierpnia 2024 r., znak: WST.612.1.341.2024.AM,
4. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy decyzja z dnia 09 sierpnia 2024 r., znak: D.RPP.611.188.2024.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.
z up. Wójta
Katarzyna Makowiecka
podinspektor