Obwieszczenie GPR.6733.114.2020.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GPR.6733.114.2020.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | wszczęcie |
Data ważności ogłoszenia |
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego,
prowadzonego na wniosek: Gminy Białe Błota,
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie oświetlenia drogowego na terenie działek nr ewid.25/1, 16, 105/1, 24/36, obręb ewid. Prądki, gmina Białe Błota.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od dokonania ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wgląd strony postępowania w akta sprawy i możliwość wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego nie są obowiązkowe.