Obwieszczenie GRP.6733.10.2021.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GRP.6733.10.2021.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | wszczęcie |
Data ważności ogłoszenia |
OBWIESZCZENIE
z dnia 12.02.2021r.
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.),
zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego,
prowadzonego na wniosek: Urzędu Gminy Białe Błota w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie, przebudowie i nadbudowie Urzędu Gminy Białe Błota przy ul. Szubińskiej 7 w Białych Błotach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na terenie działek o nr ewid. 261/6, 261/7, 261/12, 261/13, obręb ewid. Białe Błota, gmina Białe Błota.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota).
Stosownie do treści art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. WÓJTA
Daniel Kończak
Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej,
Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska