W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Obwieszczenie z dnia 23.07.2021 r. o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy GPR.6733.45.2021.4
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu zakończenie
Data ważności ogłoszenia

Treść

Białe Błota, dnia 23 lipca 2021 r.

GPR.6733.45.2021.4

Obwieszczenie
z dnia 23.07.2021 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami prowadzonego na wniosek: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddziału Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy, działającej przez pełnomocnika Panią Krzysztofę Tomczak w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci gazowej średniego ciśnienia wraz z przyłączami gazowymi, na terenie działek o nr. ewid. 11/8, 20/12, 41/34, 20/14, 41/13, 285/16, 26/18, obręb ewidencyjny Kruszyn Krajeński, gmina Białe Błota.

            W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i  Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735),  zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

Wójt Gminy Białe Błota
Dariusz Fundator

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane