Obwieszczenie GPR.6733.56.2021.4
Wersja strony w formacie XMLZnak sprawy | GPR.6733.56.2021.4 |
---|---|
Typ sprawy | Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Rodzaj dokumentu | zakończenie |
Data ważności ogłoszenia |
Obwieszczenie
z dnia 24.09.2021 r.
o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami prowadzonego na wniosek: Gminy Białe Błota, działającej przez pełnomocnika Pana Mateusza Szokę, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie oświetlenia drogowego, na terenie działek o nr. ewid. 18/6, 66/6, 440, 20/7, 21/1, 21/4, 16/4, 93/7, obręb ewidencyjny Przyłęki oraz 1958/2, obręb ewidencyjny Białe Błota, gmina Białe Błota.
W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735), zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.