W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Obwieszczenie RGPiN.6733.36.2022.4

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy RGPiN.6733.36.2022.4
Typ sprawy Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rodzaj dokumentu zakończenie
Data ważności ogłoszenia

Obwieszczenie

z dnia 12.08.2022 r.

o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami oraz wydanymi postanowieniami w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 


 

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503) oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się z zebranymi materiałami prowadzonego na wniosek: Gminy Białe Błota, działającej przez pełnomocnika Pana Pawła Bobrowskiego, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i grawitacyjnej, na terenie działek o nr. ewid. 180/1, 199, 188, 189, 49/24, 49/25, 49/16, 37/1, 22, obręb ewidencyjny Ciele, gmina Białe Błota. Jednocześnie informuje o wydanych postanowieniach przez: 

1.                  Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Bydgoszczy postanowienie z dnia 03 sierpnia 2022 r., (wpływ: 09 sierpnia 2022 r.), znak: NNZ.9022.3.22.2022, 

2.                  Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu postanowienie z dnia 04 lipca 2022 r., (wpływ: 06 lipca 2022 r.), znak: ZS.224.2.308.2022, 

3.                  Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków postanowienie z dnia 28 czerwca 2022 r., (wpływ: 30 czerwca 2022 r.), znak: WU.OZ.DB.ZAR.5151.3.6.2022.TZ. 

            W związku z powyższym, zgodnie z przepisem art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z w/w wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami, a także uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57, wejście od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu oraz składać uwagi i wnioski na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stosownie do treści art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.),  zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. 

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody.

Powiadom znajomego