Wójt Gminy Białe Błota ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Asystent inspektora nadzoru w Referacie Inwestycji, w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa na zastępstwo
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU na wolne stanowisko urzędnicze asystent inspektora nadzoru w Referacie Inwestycji URZĄD GMINY BIAŁE BŁOTA 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 Ogłoszenie o naborze nr 11/21 z dnia 22 lipca 2021 r. Działając na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz. 1282) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie został zatrudniony żaden kandydat. Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru: W wyniku prowadzonego postępowania rekrutacyjnego Komisja informuje, że żaden z kandydatów nie spełnił wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze w stopniu gwarantującym prawidłowe wykonywanie obowiązków na stanowisku asystenta inspektora nadzoru. W związku z powyższym nie doszło do obsadzenia stanowiska. Białe Błota, dnia 26.08.2021 r. |
---|
Stanowisko | Wójt Gminy Białe Błota ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Asystent inspektora nadzoru w Referacie Inwestycji, w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa na zastępstwo |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy Białe Błota |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub za pośrednictwem poczty |
Status | rozstrzygnięte |
Ogłoszenie o naborze nr 11/2021
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
Opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Białe Błota
w dniu 22.07.2021 r. (www.bip.bialeblota.pl)
na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019, poz. 1282)
Wójt Gminy Białe Błota
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Asystent inspektora nadzoru w Referacie Inwestycji, w pełnym wymiarze czasu pracy – umowa na zastępstwo
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania oraz realizacji, w szczególności:
- opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
- ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
- przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w procesie udzielenia zamówienia publicznego,
- uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenie zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- udział w przekazywaniu placów budów pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji, remontów i modernizacji,
- podejmowania działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania, jak i realizacji inwestycji,
- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
- uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
- sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich pod kątem zgodności z warunkami umownymi,
- rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
- współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji i organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na inwestycje gminne,
- analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót,
- sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, drogownictwo, inżynieria środowiska, architektura, elektrotechnika lub pokrewne
- znajomość przepisów:
Ø ustawy prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz. 133 z późn. zm.)
Ø ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020., poz. 470 z późn. zm.)
Ø ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020r., poz.713 z późn. zm.),
Ø ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 – t.j.)
- umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel,
- uprawnienia do kierowania samochodem osobowym – prawo jazdy kat. B,
- predyspozycje do pracy w terenie,
- komunikatywność
- obywatelstwo polskie,
- kandydat ma posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b/ dodatkowe:
- doświadczenie w administracji drogowej,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- znajomość terenu Gminy Białe Błota
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, bez windy,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2021 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
IV. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach,
- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopie prawa jazdy,
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego w ogłoszeniu,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019, poz. 1282) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Wymagane dokumenty można składać :
- osobiście:
w Biurze Obsługi klienta Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7,
- przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Białe Błota
86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
w terminie do 16 sierpnia 2021 roku
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Asystent inspektora nadzoru - ogłoszenie Nr 11/2021
VI. Inne informacje:
- O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Białe Błota po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie urzędu lub data stempla pocztowego.
- Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.
Klauzula informacyjna