RZP.271.37.2021.ZP3
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | ***UWAGA zmiana terminu składania i otwarcia ofert Zakup, dostawa i montaż altany na terenie działki nr 97/2 przy ul. Kościelnej 6 w m. Ciele – zgodnie z posiadanym projektem w ramach zadania pn. „Budowa zaprojektowanej altany w Cielu” |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | RZP.271.37.2021.ZP3 |
Zamawiający | Gmina Białe Błota |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Roboty budowlane |
Wartość zamówienia | Nieprzekraczająca kwoty 50 000 złotych netto |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Ofertę nalezy przesłać przez platformę zakupową |
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez Wykonawcę:
HANDEL-USŁUGI Tomasz Józefowicz, ul. Czackiego 2/51, 85-138 Bydgoszcz z ceną brutto 30 750,00 zł
UZASADNIENIE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niepodlegająca odrzuceniu oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zapytania ofertowego, została oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów obliczoną zgodnie z zastosowanymi kryteriami oceny ofert.
Dnia15.07.2021r. dokonano ponownych czynności w zapytaniu ofertowym:
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERTY
I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający w dniu 06.07.2021 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Ww. zawiadomienie zostało zamieszczone na platformie zakupowej oraz przekazane Wykonawcy w dniu 06.07.2021 r. Jednocześnie przekazano informację Wykonawcy o formalnościach związanych z podpisaniem umowy.
W dniu 13.07.2021 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożył za pomocą środków komunikacji elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. Jako przyczynę ww. odstąpienia Wykonawca wskazał cenę materiału jaką musiałby przeznaczyć na realizację zamówienia, ponieważ zakupiony wcześniej materiał wykorzystał na inne zadanie.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy HANDEL – USŁUGI Tomasz Józefowicz zostaje odrzucona. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z brakiem możliwości pozyskania środków finansowych na realizację zadania, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Znak sprawy: RZP.271.37.2021.ZP3
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup, dostawa i montaż altany na terenie działki nr 97/2 przy ul. Kościelnej 6 w m. Ciele – zgodnie z posiadanym projektem w ramach zadania pn. „Budowa zaprojektowanej altany w Cielu”
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załączniki do niniejszego zapytania.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową
poniżej link do postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/470270
Wyjaśnienia treści zapytania z dn. 22.06.2021 r.
aktualizacja linku do postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/470270
Zawiadomienie o wyborze oferty
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania