RZP.271.18.2022.ZP2
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. „Modernizacja, rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Urzędu Gminy Białe Błota przy ulicy Szubińskiej 7 w Białych Błotach” |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | RZP.271.18.2022.ZP2 |
Zamawiający | Gmina Białe Błota |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową. |
Zamawiający: Gmina Białe Błota, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zawiadamia, że ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
1. Faktyczne:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z brakiem możliwości pozyskania środków finansowych na realizację zadania, Zamawiający unieważnia postępowanie.
2. Prawne:
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SWZ, projekt umowy, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/583288
Informacja z otwarcia ofert z dn. 17.03.2022 r
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 25.03.2022 r.