Wydanie odpisu aktu stanu cywilnego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Urząd Stanu Cywilnego |
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego - w załączeniu
- Dowód wpłaty na konto Urzędu Gminy
- Do wglądu:
-
- dokument tożsamości
Opłaty:
- za odpis skrócony - 22 zł.
- za odpis zupełny - 33 zł.
- za zaświadczenie o dokonanych wpisach lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego - 24 zł.
Termin załatwienia sprawy:
W ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku jeśli księga, z której ma zostać wydany odpis znajduje się w tutejszym USC, w ciągu 10 dnia roboczych jeśli księga, z której ma zostać wydany odpis nie jest przechowywana w tutejszym USC.
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Stanu Cywilnego w Białych Błotach, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek, opiekun lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.