W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

276

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie powołania komisji do spraw podziału środków finansowych na zadania w zakresie działań na rzecz współpracy Gminy Białe Błota ze Związkiem Gmin Elbmarsch i Polską Szkołą Podstawową w Rakańcach na Litwie
Status obowiązujące
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. 2001 r. Nr.142 poz. 1591, z póżn. zm), zarządzam, co następuje:
 
 
§ 1.1. Powołuje Komisje budżetową w składzie:
 
Mariusz Stężewski- Przewodniczący,
Agnieszka Piętka - Członek
Ludwik Guzowski - Sekretarz
 
§ 1.2. Zadanie Komisji:
 
Przyjęcie wniosków na dofinansowanie działań na rzecz współpracy Gminy Białe Błota ze Związkiem Gmin Elbmarsch i Polskiej Szkoły Podstawowej w Rakańcach na Litwie w 2009 r.
1. wybór wniosków najlepiej służących jej realizacji,
2. rozpatrzenie wniosków,
 
§ 1.3. Komisja podejmie decyzje zwykła większością głosów.
§ 1.4. Komisja rozpocznie pracę w dniu 14 maja 2009 r. w Urzędzie Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.
 
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
Wójt Gminy Białe Błota
 
 
Katarzyna Kirstein-Piotrowska

Powiadom znajomego