W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

312

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie zatwierdzenia harmonogramów kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy Białe Błota.
Status obowiązujące
Na podstawie  art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U.01.142.1591) zarządzam co następuje:
 
§1. Zatwierdzić harmonogramy kontroli wewnętrznych w poszczególnych referatach Urzędu Gminy Białe Błota:
      1) Referat Finansów – załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia;
                   2) Referat Inwestycji i Rozwoju – załącznik nr 2 do niniejszego     
                       zarządzenia;
                   3) Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego–  
                       załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia;
         4)Referat Organizacyjny – załącznik nr 4 do niniejszego  
             zarządzenia;
5)Referat Ochrony Środowiska – załącznik nr 5 do niniejszego   
   zarządzenia.
  
   §2. Protokół z przeprowadzonej kontroli należy przedłożyć Wójtowi  
         Gminy w terminie 14 dni od daty zakończenia kontroli.
 
   §3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
zalaczniki.exe

Załączniki

zalaczniki.exe other, 140 kB

Powiadom znajomego