400
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Białe Błota |
---|---|
z dnia | |
temat | zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. Nr 142,poz. 1591 z 2001r. ze zmianami )
zarządzam, co następuje:
§1.W załączniku do zarządzenia Nr 167/2008 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 21 lipca 2008r., wprowadza się następujące zmiany:
1)§ 17. otrzymuje brzmienie:
W urzędzie tworzy się:
1) Referat Budżetu i Finansów (znak: Fn )
2) Referat Podatków i Opłat Lokanych ( znak: P)
3) Referat Inwestycji i Rozwoju (znak: IR)
4) Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (znak: GPR)
5) Referat Organizacyjny (znak:Or)
6) Referat Ochrony Środowiska (Znak:Oś)
7) Urząd Stanu Cywilnego (Znak:USC)
7) stanowisko Radcy Prawnego (Znak:RP)
8) stanowisko ds.obronnych i OC, spraw gospodarczych i wyborów (znak: OCW)
2)§ 18. otrzymuje brzmienie:
1) Zastępca Wójta (znak:ZW)
2) Sekretarz (Znak: SG)
3) Skarbnik (Znak:SKG)
4) Kierownik Referatu Budżetu i Finansów (znak: KF)
5) Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych (znak: KP)
6) Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju (Znak: KIR)
7) Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (Znak:KGP)
8) Kierownik Referatu Ochrony srodowiska (Znak: KOŚ)
9) Kierownik Referatu Organizacyjnego, którym jest sekretarz
10) Kierownik Urzedu Stanu Cywilnego (Znak: KUSC)
11) Pełnomocnik ds. Ochrony (Znak:PO)
12) Administartor Bezpieczeństwa Informacji, którym jest sekretarz (Znak: ABI)
3) § 20. otrzymuje brzmienie:
Do zakresu działania Referatu Budżetu i Finansów należy:
1) opracowywanie projektu budżetu gminy;
2) opracowywanie szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetu:
3) przestzeganie dyscypliny budżetowej;
4) zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budzetu;
5) opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie;
6) rozliczanie i ewidencjonowanie operacji budżetowych;
7) finansowanie powiązanych z budżetem gminy jednostek organizacyjnych oraz
prowadzenie nadzoru nad ich gospodarką finansową
8) planowanie środków budżetowych na dotacje dla gminnych jednostek organizacyjnych
oraz bieżąca kontrola ich wykonywania;
9) dokonywanie okresowych analiz sytuacji ekonomiczno-finansowej gminyi sporządzanie
matriałów w tym zakresie oraz referowanie o powyższym na posiedzeniach organów
samorządu;
10) nadzór nad rachunkowością budżetowa prowadzoną przez jednostki organizacyjne objęte
budżetem gminy
11) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy a także sporządzanie sprawozdań z
wykonania budżetu gminy;
12) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagradzaniem pracowników
13) prowadzenie spraw ubezpieczeniowych pracowników ;
14) sporządzanie i wydawanie informacji pracownikom urzędu o osiągniętych przez nich
dochodach –PIT 11;
15) uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych;
16) współdziałanie z urzedem skarbowym w zakresie planowania i rozliczeń należności
budżetowych w zakresie dochodów realizowanych przez US na rzecz budżetu gminy;
17) współdziałanie z regionalną izbą obrachunkową;
4) Po § 20 dodaje się § 20 a w brzmieniu:
Do zakresu działalnia Referatu Podatków i Opłat Lokalnych należy:
1) zaliczanie w szczególnie uzasadnionych przypadkach wsi do innego okręgu podatkowego niz określony dla gminy na podstawie upoważnień zawartych w ustawie o podatku rolnym;
2) zapewnienie powszechności opodatkowania poprzez pobieranie podatku : od środków transportu, rolnego, leśnego i od nieruchomości;
3) nadzór nad bieżącym pobieraniem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej, miejscowej i podatku od psów;
4) podejmowanie działań na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych;
5) wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych bezzwłocznie po upływie terminów płatności rat podatkowych i opłat lokalnych , a także innych nalezności budżetu;
6) stosowanie ulg i umorzeń w podatkach i opłatach od ludności w ramach posiadanych uprawnień;
7) terminowe i wyczerpujące załatwianie wpływających od ludności skarg, odwołań i podań w sprawach podatków i opłat
8) przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw
5) W § 27. skreśla się zapis : „ ds. wojskowych”
6) Załączniki Nr1 i Nr2 do Regulaminu Organizacyjnego nadanego w dniu 21 lipca 2008 roku otrzymują brzmienie zgodne z załącznikiem Nr1 i Nr2 do niniejszego zarządzenia.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
zarządzam, co następuje:
§1.W załączniku do zarządzenia Nr 167/2008 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 21 lipca 2008r., wprowadza się następujące zmiany:
1)§ 17. otrzymuje brzmienie:
W urzędzie tworzy się:
1) Referat Budżetu i Finansów (znak: Fn )
2) Referat Podatków i Opłat Lokanych ( znak: P)
3) Referat Inwestycji i Rozwoju (znak: IR)
4) Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (znak: GPR)
5) Referat Organizacyjny (znak:Or)
6) Referat Ochrony Środowiska (Znak:Oś)
7) Urząd Stanu Cywilnego (Znak:USC)
7) stanowisko Radcy Prawnego (Znak:RP)
8) stanowisko ds.obronnych i OC, spraw gospodarczych i wyborów (znak: OCW)
2)§ 18. otrzymuje brzmienie:
1) Zastępca Wójta (znak:ZW)
2) Sekretarz (Znak: SG)
3) Skarbnik (Znak:SKG)
4) Kierownik Referatu Budżetu i Finansów (znak: KF)
5) Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych (znak: KP)
6) Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju (Znak: KIR)
7) Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (Znak:KGP)
8) Kierownik Referatu Ochrony srodowiska (Znak: KOŚ)
9) Kierownik Referatu Organizacyjnego, którym jest sekretarz
10) Kierownik Urzedu Stanu Cywilnego (Znak: KUSC)
11) Pełnomocnik ds. Ochrony (Znak:PO)
12) Administartor Bezpieczeństwa Informacji, którym jest sekretarz (Znak: ABI)
3) § 20. otrzymuje brzmienie:
Do zakresu działania Referatu Budżetu i Finansów należy:
1) opracowywanie projektu budżetu gminy;
2) opracowywanie szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetu:
3) przestzeganie dyscypliny budżetowej;
4) zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budzetu;
5) opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie;
6) rozliczanie i ewidencjonowanie operacji budżetowych;
7) finansowanie powiązanych z budżetem gminy jednostek organizacyjnych oraz
prowadzenie nadzoru nad ich gospodarką finansową
8) planowanie środków budżetowych na dotacje dla gminnych jednostek organizacyjnych
oraz bieżąca kontrola ich wykonywania;
9) dokonywanie okresowych analiz sytuacji ekonomiczno-finansowej gminyi sporządzanie
matriałów w tym zakresie oraz referowanie o powyższym na posiedzeniach organów
samorządu;
10) nadzór nad rachunkowością budżetowa prowadzoną przez jednostki organizacyjne objęte
budżetem gminy
11) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy a także sporządzanie sprawozdań z
wykonania budżetu gminy;
12) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagradzaniem pracowników
13) prowadzenie spraw ubezpieczeniowych pracowników ;
14) sporządzanie i wydawanie informacji pracownikom urzędu o osiągniętych przez nich
dochodach –PIT 11;
15) uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych;
16) współdziałanie z urzedem skarbowym w zakresie planowania i rozliczeń należności
budżetowych w zakresie dochodów realizowanych przez US na rzecz budżetu gminy;
17) współdziałanie z regionalną izbą obrachunkową;
4) Po § 20 dodaje się § 20 a w brzmieniu:
Do zakresu działalnia Referatu Podatków i Opłat Lokalnych należy:
1) zaliczanie w szczególnie uzasadnionych przypadkach wsi do innego okręgu podatkowego niz określony dla gminy na podstawie upoważnień zawartych w ustawie o podatku rolnym;
2) zapewnienie powszechności opodatkowania poprzez pobieranie podatku : od środków transportu, rolnego, leśnego i od nieruchomości;
3) nadzór nad bieżącym pobieraniem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej, miejscowej i podatku od psów;
4) podejmowanie działań na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych;
5) wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych bezzwłocznie po upływie terminów płatności rat podatkowych i opłat lokalnych , a także innych nalezności budżetu;
6) stosowanie ulg i umorzeń w podatkach i opłatach od ludności w ramach posiadanych uprawnień;
7) terminowe i wyczerpujące załatwianie wpływających od ludności skarg, odwołań i podań w sprawach podatków i opłat
8) przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw
5) W § 27. skreśla się zapis : „ ds. wojskowych”
6) Załączniki Nr1 i Nr2 do Regulaminu Organizacyjnego nadanego w dniu 21 lipca 2008 roku otrzymują brzmienie zgodne z załącznikiem Nr1 i Nr2 do niniejszego zarządzenia.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.