W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

400

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
temat zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Białe Błota
Status obowiązujące
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. Nr 142,poz. 1591 z 2001r. ze zmianami )
 
 
zarządzam, co następuje:
 
 
§1.W załączniku do zarządzenia Nr 167/2008 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 21 lipca 2008r., wprowadza się następujące zmiany:
 
1)§ 17. otrzymuje brzmienie:
 
W urzędzie tworzy się:
 
1) Referat Budżetu i Finansów (znak: Fn )
2) Referat Podatków i Opłat Lokanych ( znak: P)
3) Referat Inwestycji i Rozwoju (znak: IR)
4) Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (znak: GPR)
5) Referat Organizacyjny (znak:Or)
6) Referat Ochrony Środowiska (Znak:Oś)
7) Urząd Stanu Cywilnego (Znak:USC)
7) stanowisko Radcy Prawnego (Znak:RP)
8) stanowisko ds.obronnych i OC, spraw gospodarczych i wyborów (znak: OCW)
 
2)§ 18. otrzymuje brzmienie:
 
1)      Zastępca Wójta (znak:ZW)
2)       Sekretarz (Znak: SG)
3)      Skarbnik (Znak:SKG)
4)      Kierownik Referatu Budżetu i Finansów (znak: KF)
5)      Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych  (znak: KP)
6)      Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju (Znak: KIR)
7)      Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego (Znak:KGP)
8)      Kierownik Referatu Ochrony srodowiska (Znak: KOŚ)
9)      Kierownik Referatu Organizacyjnego, którym jest sekretarz
10)   Kierownik Urzedu Stanu Cywilnego (Znak: KUSC)
11)   Pełnomocnik ds. Ochrony (Znak:PO)
12)   Administartor Bezpieczeństwa Informacji, którym jest sekretarz (Znak: ABI)
 
3) § 20. otrzymuje brzmienie:
 
     Do zakresu działania Referatu Budżetu i Finansów należy:
1) opracowywanie projektu budżetu gminy;
2) opracowywanie szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetu:
3) przestzeganie dyscypliny budżetowej;
4) zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budzetu;
5) opracowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie;
6)  rozliczanie i ewidencjonowanie operacji budżetowych;
7) finansowanie powiązanych z budżetem gminy jednostek organizacyjnych oraz
     prowadzenie nadzoru nad ich gospodarką  finansową
8) planowanie środków budżetowych na dotacje dla gminnych jednostek organizacyjnych
    oraz bieżąca kontrola ich wykonywania;
9) dokonywanie okresowych analiz sytuacji ekonomiczno-finansowej gminyi sporządzanie
    matriałów w tym zakresie oraz referowanie o powyższym na posiedzeniach organów
    samorządu;
10) nadzór nad rachunkowością budżetowa prowadzoną przez jednostki organizacyjne objęte
      budżetem gminy
11) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy a także sporządzanie sprawozdań z
      wykonania budżetu gminy;
12) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagradzaniem pracowników
13) prowadzenie spraw ubezpieczeniowych pracowników ;
14) sporządzanie i wydawanie informacji pracownikom urzędu o osiągniętych przez nich
      dochodach –PIT 11;
15)  uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych;
16) współdziałanie z urzedem skarbowym w zakresie planowania i rozliczeń należności
       budżetowych w zakresie dochodów realizowanych przez US na rzecz budżetu gminy;
17)  współdziałanie z regionalną izbą obrachunkową;
 
 
4) Po  § 20 dodaje się § 20 a  w brzmieniu:
 
 
Do zakresu działalnia Referatu Podatków i Opłat Lokalnych należy:
 
1)      zaliczanie w szczególnie uzasadnionych przypadkach wsi do innego okręgu podatkowego niz określony dla  gminy na podstawie upoważnień zawartych w ustawie o podatku rolnym;
2)      zapewnienie powszechności opodatkowania poprzez pobieranie podatku : od środków transportu, rolnego, leśnego i od nieruchomości;
3)      nadzór nad bieżącym pobieraniem i odprowadzaniem do budżetu opłaty targowej, miejscowej i podatku od psów;
4)      podejmowanie działań na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych;
5)      wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych bezzwłocznie po upływie terminów płatności rat podatkowych i opłat lokalnych , a także innych nalezności  budżetu;
6)      stosowanie ulg i umorzeń w podatkach i opłatach od ludności w ramach posiadanych uprawnień;
7)      terminowe i wyczerpujące załatwianie wpływających od ludności skarg, odwołań i podań w sprawach podatków i opłat
8)      przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw
 
 
5) W § 27. skreśla się zapis : „ ds. wojskowych”
 
 
 
6) Załączniki Nr1 i Nr2 do Regulaminu Organizacyjnego nadanego w dniu 21 lipca  2008 roku otrzymują brzmienie zgodne z załącznikiem  Nr1 i Nr2 do niniejszego zarządzenia.
 
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 

Powiadom znajomego