W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

431

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przeprowadzenia oceny dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na 20 czerwca 2010r.
Status obowiązujące
Na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz.U.Nr 83, poz.944 ze zm. Dz. U. z 2005r. nr 181, poz. 1508), zarządzam co następuje :
 
 
 
§ 1. Powołuję Komisję w składzie :
 
Anna Rywak – przewodnicząca
Ryszard Gołąb
Renata Dworak
 
 
W celu dokonania oceny dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na 20 czerwca 2010r.
 
 
§ 2. Ocenie podlegają następujące dokumenty  :
1/ spisy wyborców ( pierwsze i drugie egzemplarze)
2/ karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane)
3/ urzędowe obwieszczenia wyborcze
4/  drugie egzemplarze protokołów głosowania w obwodzie , w tym także wadliwe
5/ protokoły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
6/ uchwały i komunikaty obwodowych komisji wyborczych
7/ inne dokumenty obwodowych komisji wyborczych ( o charakterze archiwalnym)
 
§ 3. Ocenę należy przeprowadzić w terminie do dnia 30 września  2010r.
 
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

Powiadom znajomego