W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

16

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej.
Status obowiązujące
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), oraz na podstawie art. 21 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity: (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
 
z a r z ą d z a m, co następuje: 
 
§1 Celem przygotowania i prowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadania pn. „Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku po posterunku policji
w Białych Błotach”, powołuję komisję przetargową w składzie:
 
Mariusz Stężewski             – przewodniczący
Jadwiga Tomaszewska       – członek
Bartosz Wiese                   – sekretarz
 
§ 2 Komisja przystąpi do pracy w dniu 01.02.2011 r.  
§ 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powiadom znajomego