W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

19

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie zatwierdzenia harmonogramów kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy Białe Błota.
Status obowiązujące

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami),
 
 
 
zarządzam, co następuje:
 
 
 
§1. Zatwierdzić harmonogramy kontroli wewnętrznych w poszczególnych referatach Urzędu Gminy Białe Błota:
 
 
1)Referat  Podatków i Opłat Lokalnych – załącznik 1 do niniejszego zarządzenia
2)Referat Budżetu i Finansów – załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia
3)Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego – załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia
4) Referat Inwestycji i Rozwoju – załącznik nr 4 do niniejszego zaświadczenia
5)Referat Ochrony Środowiska – załącznik nr 5 do niniejszego zaświadczenia
6)Referat Organizacyjny- załącznik nr 6 do niniejszego zaświadczenia
 
 
§2.Protokół  z przeprowadzonej kontroli należy przedłożyć Wójtowi Gminy w terminie 14 dni od daty zakończenia kontroli.
 
 
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Załączniki

Załączniki pdf, 94 kB

Powiadom znajomego