W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

2

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przyjęcia „Regulaminu bezpłatnego odbioru odpadów zawierających azbest finansowanego ze środków budżetu gminy Białe Błota”
Status obowiązujące
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. Z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm) zarządza się co następuje:
§ 1. Wprowadzić „Regulamin bezpłatnego odbioru odpadów zawierających azbest
finansowanego ze środków budżetu gminy Białe Błota”

Rozdział 1

Postanowienia ogólne
§2.Regulamin określa zasady bezpłatnego odbioru zdeponowanych odpadów zawierających azbest od osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami.

§3. Bezpłatny odbiór odpadów zawierających azbest przysługuje osobom mającym tytuł prawny do nieruchomości znajdującej się na terenie gminy Białe Błota.

§4. Warunkiem bezpłatnego odbioru odpadów zawierających azbest jest wykonanie prac związanych z rozbiórką, elementów azbestowych lub materiałów zawierających azbest.

§5. Odpady niebezpieczne zawierające azbest muszą być przez wnioskodawcę odpowiednio przygotowane do odbioru poprzez umieszczenie odpadów na palecie, owinięcie ich w folię o grubości nie mniejszej niż 0,2 mm i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych.

Rozdział 2

Sposób ubiegania się o nieodpłatny odbiór odpadów zawierających azbest

§6. Osoba ubiegająca się o uzyskanie dofinansowania na utylizację odpadów niebezpiecznych zawierających azbest składa wniosek do Urzędu Gminy Białe Błota.

§7. Do ww. wniosku należy dołączyć:

dokument uprawniający do dysponowania nieruchomością,

opis zdeponowanych odpadów azbestowych tj. rodzaj wyrobu zawierającego azbest oraz ilość (m2 lub tony),

oświadczenie o wykonaniu prac związanych z demontażu azbestu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§8. Wnioski na bezpłatny odbiór odpadów azbestowych należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy.

§9. Kolejność realizacji wniosków następować będzie wg daty wpływu kompletnych wniosków do Urzędu Gminy Białe Błota..

§10. Bezpłatny odbiór odpadów azbestowych zostanie poprzedzony kontrolą upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Białe Błota, którzy sporządzą protokół oględzin nieruchomości i określą szacunkową ilość odpadów azbestowych, magazynowanych na nieruchomości.

 
 
 
Rozdział 3

Postanowienia końcowe
§11. Usuwanie odpadów azbestowych z nieruchomości prowadzone będzie na podstawie umowy zawartej pomiędzy Gminą a Przedsiębiorcą, który będzie świadczył usługi w zakresie transportu i przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko.

§12. Bezpłatny odbiór materiałów zawierających azbest odbywać się będzie w ramach
posiadanych środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Białe Błota.

 
§ 13. Traci moc Zarządzenie nr 54/2005 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 27 września
2005 r.

 
§14. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 
 
 
 
 
 
 
 
Wójt Gminy Białe Błota
Katarzyna Kirstein-Piotrowska

Powiadom znajomego