4
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Białe Błota |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania, trybu pracy, składu oraz siedziby Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art.31 ustawy z dnia 08 marca 1999 roku o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) i w związku z art. 19 ust.4-7 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. Nr 89, poz. 590 z póź. zm)
zarządza się, co następuje :
§ 1.Tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „zespołem gminnym” jako organ pomocniczy Wójta Gminy Białe Błota odpowiedzialny za wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy.
§ 2. Struktura zespołu gminnego :
1) Przewodniczący Zespołu - Wójt Gminy Białe Błota
2) Zastępca Przewodniczącego - z-ca wójta
3) Kierownik Posterunku Policji w Białych Błotach
4) Komendant Ochotniczej Straży Pożarnej w Łochowie
5) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach
6) Prezes Zakładu Wodociągów i Usług Budowlanych w Białych Błotach
7 Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego
8) Inspektor ds. obronnych i OC , pełnomocnik ochrony
9) Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
10) Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
11) Inspektor ds. ewidencji ludności
§ 3. Zadaniem Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego jest koordynacja działań na szczeblu gminy, służących ochronie i zwalczaniu skutków nadzwyczajnych zdarzeń i zagrożeń życia, zdrowia bądź środowiska noszących znamiona kryzysu, prowadzenie koniecznej dokumentacji związanej z prowadzonymi działaniami, przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
§ 4. Miejscem pracy Zespołu jest Urząd Gminy w Białych Błotach ul. Szubińska 7.
§ 5. Traci moc zarządzenie Wójta Gminy Białe Błota Nr 23/2003 z dnia 23 kwietnia 2003r.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
zarządza się, co następuje :
§ 1.Tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „zespołem gminnym” jako organ pomocniczy Wójta Gminy Białe Błota odpowiedzialny za wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy.
§ 2. Struktura zespołu gminnego :
1) Przewodniczący Zespołu - Wójt Gminy Białe Błota
2) Zastępca Przewodniczącego - z-ca wójta
3) Kierownik Posterunku Policji w Białych Błotach
4) Komendant Ochotniczej Straży Pożarnej w Łochowie
5) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach
6) Prezes Zakładu Wodociągów i Usług Budowlanych w Białych Błotach
7 Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego
8) Inspektor ds. obronnych i OC , pełnomocnik ochrony
9) Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
10) Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju
11) Inspektor ds. ewidencji ludności
§ 3. Zadaniem Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego jest koordynacja działań na szczeblu gminy, służących ochronie i zwalczaniu skutków nadzwyczajnych zdarzeń i zagrożeń życia, zdrowia bądź środowiska noszących znamiona kryzysu, prowadzenie koniecznej dokumentacji związanej z prowadzonymi działaniami, przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
§ 4. Miejscem pracy Zespołu jest Urząd Gminy w Białych Błotach ul. Szubińska 7.
§ 5. Traci moc zarządzenie Wójta Gminy Białe Błota Nr 23/2003 z dnia 23 kwietnia 2003r.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.