W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

14

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie zmian do założeń polityki rachunkowości.
Status obowiązujące

 

Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1 W Zarządzeniu Nr 24 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 28 lutego 2011 roku § 3 ust. 5

otrzymuje brzmienie:

„Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz wieczyste użytkowanie gruntu umarza się i amortyzuje jednorazowo za okres całego roku przy zastosowaniu stawek określonych w przepisach o podatku dochodowym od osób prawnych, z wyjątkiem obiektów inżynierii lądowej i wodnej, które amortyzowane będą stawką 1 %.”

§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powiadom znajomego