22
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Białe Błota |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia oceny dokumentacji z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 09 października 2011r. |
Status | obowiązujące |
Na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz.U.Nr 90, poz.1005 i z 2005r. Nr 181, poz.1509) oraz zarządzenia Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Bydgoszczy Nr 2/2012 z dnia 21 marca 2012r. w sprawie określenia sposobu zniszczenia dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 9 października 2012r.
zarządza się, co następuje :
§ 1. Powołuje się Komisję w składzie:
- Anna Rywak – przewodnicząca
- Ryszard Gołąb
- Renata Dworak
W celu dokonania oceny dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.
- 2 –
§ 2. Ocenie podlegają następujące dokumenty :
1/ spisy wyborców ( pierwsze i drugie egzemplarze)
2/ karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane)
3/ obwieszczenia o zarejestrowanych listach okręgowych kandydatów na posłów
4/ obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na senatorów
5/ drugie egzemplarze protokołów głosowania w obwodzie , w tym także wadliwe
6/ protokoły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
7/ uchwały i komunikaty obwodowych komisji wyborczych
8/ inne dokumenty obwodowych komisji wyborczych ( o charakterze archiwalnym)
9/ elektroniczne nośniki informatyczne z zapisami danych z wyborów
§ 3. Ocenę należy przeprowadzić w terminie do dnia 20 kwietnia 2012r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.