W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

22

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przeprowadzenia oceny dokumentacji z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 09 października 2011r.
Status obowiązujące

Na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz.U.Nr 90, poz.1005 i z 2005r. Nr 181, poz.1509) oraz zarządzenia Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Bydgoszczy Nr 2/2012 z dnia 21 marca 2012r. w sprawie określenia sposobu zniszczenia dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 9 października 2012r.
 
zarządza się, co następuje :
 
  § 1.  Powołuje się  Komisję w składzie:
-  Anna Rywak – przewodnicząca
-   Ryszard Gołąb
-   Renata Dworak
W celu dokonania oceny dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej  i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.
 
 
 
 
 
- 2 –
 
§ 2. Ocenie podlegają następujące dokumenty  :
1/ spisy wyborców ( pierwsze i drugie egzemplarze)
2/ karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane)
3/ obwieszczenia o zarejestrowanych listach okręgowych kandydatów na posłów
4/ obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na senatorów
5/ drugie egzemplarze protokołów głosowania w obwodzie , w tym także wadliwe
6/ protokoły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
 
 
7/ uchwały i komunikaty obwodowych komisji wyborczych
8/ inne dokumenty obwodowych komisji wyborczych ( o charakterze archiwalnym)
9/ elektroniczne nośniki informatyczne z zapisami danych z wyborów
 
§ 3. Ocenę należy przeprowadzić w terminie do dnia 20 kwietnia  2012r.
 
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego