W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

17

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przedstawienia Radzie Gminy Białe Błota i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za 2012 r.
Status obowiązujące
       Na podstawie art. 266 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
( Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm. ) zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Przedłożyć Radzie Gminy Białe Błota i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za 2012 r. w następujących kwotach :
 
1. DOCHODY (zgodnie z załącznikiem Nr 1)                                       59 740 536,98 zł               w tym :
1) Dochody bieżące                                                                        55 530 862,26 zł
z tego : 
a) dochody własne                                                                          34 878 895,73 zł
b) subwencje ogólne                                                                       14 305 077,00 zł
c) dotacje celowe                                                                              6 346 889,53 zł        w tym :
-    dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań
     z zakresu administracji  rządowej zleconych gminie ustawami             4 515 957,74 zł        (zgodnie z załącznikiem Nr 5)
   -    dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na dofinansowanie
        zadań własnych                                                                            975 060,03 zł
   -    dotacje celowe otrzymane na realizację zadań bieżących na podstawie
        porozumień z organami administracji rządowej i między jednostkami
        samorządu  terytorialnego                                                              37 036,13 zł
  -    dotacje celowe z udziałem środków europejskich                               808 835,63 zł
 -     dotacje celowe otrzymane z państwowych funduszy celowych                 10 000,00 zł   
 
2) Dochody majątkowe                                                                       4 209 674,72 zł
z tego :
a) dotacje i środki otrzymane na inwestycje                                          3 623 259,03 zł
b) dochody ze sprzedaży majątku                                                          542 993,20 zł
c) dochody z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego 
w prawo własności                                                                                  43 422,49 zł
 
2. WYDATKI (zgodnie z załącznikiem Nr 2)                                        65 194 421,77 zł                  w tym :
1) wydatki bieżące                                                                          48 375 487,34 zł
2) wydatki majątkowe (zgodnie z załącznikami Nr 3)                           16 818 934,43 zł
                                                      

3. DEFICYT                                                                                      5 453 884,79 zł
 
§ 2. Przedłożyć sprawozdanie z realizacji przychodów i rozchodów
za 2012 r. oraz łącznej kwoty długu publicznego gminy
w następujących kwotach :
1) przychody                                                                                  12 566 681,54 zł        2) rozchody                                                                                         80 743,25 zł
w tym :
a)   spłaty kredytów                                                                          4 833 174,35 zł
b)  spłaty pożyczek                                                                             747 568,90 zł
(zgodnie z załącznikiem Nr 4)
                      
3) Łączna kwota długu publicznego gminy na 31 grudnia 2012 r.          32 051 378,21 zł
(zgodnie z załącznikiem Nr 4 a)
 
§ 3. Przedłożyć informację z przekazanych dotacji w 2012 r.
w wysokości                                                                                     3 852 587,29 zł
z tego :
1) dla jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych                3 298 634,71 zł
w tym:
a) dotacje celowe                                                                              2 059 536,19 zł
b) dotacje przedmiotowe                                                                       170 000,00 zł
c) dotacje podmiotowe                                                                       1 069 098,52 zł
2) dla jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych               553 952,58 zł
w tym:
a) dotacje celowe                                                                                174 955,00 zł
b) dotacje podmiotowe                                                                        378 997,58 zł
(zgodnie z załącznikami Nr 6 i 6 a)
 
§ 4. Przedłożyć informację z wykonania planu finansowego 
dochodów i wydatków nimi finansowanych w następujących kwotach :
1)      dochody                                                                                   160 537,17 zł          2)      wydatki                                                                                    160 537,17 zł                                                                                                                                       
(zgodnie z załącznikiem Nr 7)
 
§ 5. Przedłożyć informację z wykonania planów finansowych samorządowego
zakładu budżetowego w następujących kwotach :
    1) przychody                                                                                   487 554,58 zł                       
(zgodnie z załącznikiem Nr 8)
 
§ 6. Przedłożyć informację z wykonania planu finansowego za 2012 r.
1) samorządowych instytucji kultury :
a) Białobłocki Ośrodek Kultury w Białych Błotach
-         Przychody                                                                                  97 432,00 zł                                                              
-         Koszty                                                                                     103 404,15 zł
-         Należności                                                                                         0,00 zł
            w tym wymagalne                                                                             0,00 zł
-         Zobowiązania                                                                            44 252,24 zł                        w tym wymagalne                                                                     7 747,08 zł
 
b) Wiejski Ośrodek Kultury w Łochowie
-         Przychody                                                                                   62 238,15 zł
-         Koszty                                                                                        57 984,34 zł
-         Należności                                                                                    1 437,07 zł
            w tym wymagalne                                                                               0,00 zł
-         Zobowiązania                                                                              17 436,26 zł                   w tym wymagalne                                                                          2 897,52 zł
c) Gminne Centrum Kultury
-         Przychody                                                                       1 117 142,48 zł                -         Koszty                                                                            1 044 217,03 zł
-         Należności                                                                              3 349,19 zł
            w tym wymagalne                                                                        0,00 zł
-         Zobowiązania                                                                        62 097,09 zł                              w tym wymagalne                                                                     0,00 zł                                                                                    
(zgodnie z załącznikiem Nr 9)
 
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. 

Załączniki

Dochody opis doc, 521 kB
zał. nr 6 xls, 22 kB
zał. nr 4 xls, 18 kB
zał. nr 5 xls, 34 kB
ZAŁ NR 4A xls, 20 kB
zał nr 6 xls, 27 kB
zał nr 10 xls, 56 kB
zał nr 8 xls, 21 kB
Opis ZAZ doc, 54 kB
zał nr 7 xls, 28 kB
zał. nr 3 xls, 55 kB
zał. nr 9 xls, 29 kB

Powiadom znajomego