W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

SG.0050.10.2015

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie ustalenia zbiorów danych osobowych podlegających rejestracji przez Generalnego Inspektora Danych Osobowych oraz zabezpieczenia i aktualizacji zbiorów
Status obowiązujące
 Na podstawie art. 31 i 33 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz 594 ze zmianami)  oraz art.40 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz.U.2014.1182) zarządzam co następuje:

§1. Aktualizacji przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
w Urzędzie Gminy Białe Błota podlegają niżej wymienione zbiory :
1.    Ewidencja dzierżaw nieruchomości mienia komunalnego – (data rejestracji 2000-11-15)
2.    Ewidencja decyzji o podziale nieruchomości – (data rejestracji  2000-11-15)
3.    Rejestr numeracji porządkowej – (data rejestracji  2000-11-15)
4.    Ewidencja podatków i opłat lokalnych – (data rejestracji 17-11-2000)
5.    Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy - ( data rejestracji 21-12-2000)
6.    Ewidencja pozwoleń na budowę - ( data rejestracji 15-11-2000)
7.    Ewidencja sprzedaży mienia komunalnego - ( data rejestracji 15-11-2000)
8.    Ewidencja użytkowników wieczystych - (data rejestracji 15-11-2000)
9.    Ewidencja umów najmu lokali użytkowych - (data rejestracji 15-11-2000)
10.    Oświadczenia radnych o stanie majątkowym - ( data rejestracji 15-11-2000)
11.    Rejestr wniosków o przyznanie stypendium szkolnego - ( data rejestracji 01-09-2006)
12.    Rejestr wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego - ( data rejestracji 04-09-2006)
13.    Kartoteka osobowa mieszkańców (KOM), dowody osobiste - ( data rejestracji 28-12-2000)
14.    Licencje na wykonywanie transportu drogowego - ( data rejestracji 16-12-2003)
15.    Urząd stanu cywilnego - (data rejestracji 26-01-2001)
16.    Rejestr decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego  ( data rejestracji 03-10-2012)
17.    Rejestr osób podlegających stawiennictwu do kwalifikacji wojskowej ( data rejestracji 03-10-2012)
18.    Ewidencja wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( data rejestracji 03-10-2012)
19.    Rejestr zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( data rejestracji 03-10-2012)
20.    Ewidencja osób otrzymujących dofinansowanie do zmiany ogrzewania ( data rejestracji 03-10-2012)
21.    Ewidencja osób otrzymujących dofinansowanie na usuwanie azbestu ( data rejestracji 03-10-2012)
22.    Ewidencja gospodarowania odpadami na terenie gminy (data rejestracji 03-10-2012)
23.    Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników szczelnych (szamb) ( data rejestracji 03-10-2012)
24.    Rejestr zezwoleń na zajęcie  pasa drogowego i uzgodnień drogowych ( data rejestracji 03-10-2012)
25.    Ewidencja wniosków do Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej ( data rejestracji 03-10-2012)
26.    Ewidencja wniosków dot. funduszy unijnych – PEFS, POKL ( data rejestracji 03-10-2012)
27.    Ewidencja uczestników zamówień publicznych( data rejestracji 26-09-2012)
28.    Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów ( data rejestracji 03-10-2012)
29.    Ewidencja wypłaconych odszkodowań  ( data rejestracji 03-10-2012)
30.    Rejestr decyzji o świadczenia rzeczowe i osobiste ( data rejestracji 03-10-2012)
31.    Rejestr decyzji o opłatach adiacenckich i planistycznych ( data rejestracji 03-10-2012)
32.    Rejestr wydanych decyzji środowiskowych ( data rejestracji 03-10-2012)
33.    Kartoteki gospodarstw rolnych i KRUS ( data rejestracji 03-10-2012)
34.    Elektroniczny obiegu dokumentów system Proton ( data rejestracji 03-10-2012)
35.    Wnioski Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ( data rejestracji 26-09-2012)
36.    Rejestr zezwoleń i zaświadczeń na sprzedaż alkoholu ( data rejestracji 03-10-2012)

§2. W terminie 30 dni od wejścia w życie niniejszego zarządzenia, rejestracji przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w Urzędzie Gminy Białe Błota podlegają niżej wymienione zbiory :
1. Monitoring wizyjny obiektów komunalnych;
2. Rejestr Dowodów Osobistych, wnioski dowodowe;
3. PESEL, Rejestr mieszkańców, zamieszkania cudzoziemców;
4. Księgi USC i akta zbiorowe Systemu Rejestrów Państwowych;


§3. W celu realizacji zadania wymienionego w §1 i §2, zobowiązuje Kierowników Referatów i samodzielne stanowiska pracy do:
1.Obowiązkowego realizowania założeń Polityki Bezpieczeństwa oraz stosowania jej załączników.
2.Wyznaczenia przez Kierowników Referatów, osób odpowiedzialnych do prowadzenia zbiorów i w razie potrzeby zgłaszania przez te osoby nowych zbiorów do rejestracji oraz aktualizacji zbiorów zarejestrowanych przez Generalnego Inspektora Danych Osobowych.
§4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Powiadom znajomego