SG.0050.102.2014
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Białe Błota |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Zespołu ds. Realizacji Projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota” |
Status | obowiązujące |
Na
podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt 2, w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8
marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 594 z późn. zm.),
§ 10 ust. 5 załącznika do Zarządzenia nr SG.0050.33.2014 Wójta Gminy Białe
Błota z dnia 29 kwietnia 2014 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Gminy w Białych Błotach oraz Uchwały Nr RGK.0007.122.2013 Rady Gminy w
Białych Błotach z dnia 31.10.2013 r. w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do
opracowania i wdrożenia planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy.
Wójt Gminy Białe Błota
zarządza:
§1
W celu realizacji projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – plany gospodarki niskoemisyjnej – Nr Projektu POIS.09.03.00-00-364/13 powołuję Zespół ds. Realizacji Projektu w składzie:
1. Przewodniczący – Anna Zdunek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
2. Z-ca Przewodniczącego – Agnieszka Piętka – Kierownik Referatu Rozwoju
3. Koordynator Projektu – Monika Kobus – Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska
4. Członkowie: Karolina Swoboda – Inspektor w Referacie Ochrony Środowiska
§2
Do zadań Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Kierowanie i nadzorowanie całokształtem prac Zespołu.
2. Zwoływanie w miarę potrzeb posiedzeń Zespołu.
3. Koordynacja działań Projektu.
4. Nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
5. Nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą Projektu.
6. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
7. Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia.
8. Weryfikacja oraz akceptacja dokumentacji sporządzonej w ramach Projektu.
9. Wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy Białe Błota z zakresu realizowanego Projektu.
§3
Do zadań Z-cy Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami w umowie o dofinansowanie Projektu oraz umowie z Wykonawcą.
2. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
3. Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów związanych z realizacją Projektu.
4. Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczeniem Projektu.
5. Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności.
§4
Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie:
1. Prowadzenie dokumentacji Projektu.
2. Bieżący kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Przygotowywanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, na realizację Projektu, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
4. Przygotowywanie sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczenie Projektu.
5. Opis dokumentacji finansowej.
6. Bieżący kontakt z Wykonawcę Projektu.
7. Weryfikacja zgodności wykonanego Projektu w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą.
8. Przygotowanie projektów uchwał o przyjęciu Planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota oraz o przyjęciu do Wieloletniego Planu Finansowego inwestycji wynikających z opracowanego Planu.
9. Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu w okresie do 3 lat od zamknięcia POIiŚ.
10. Wykonywanie zadań powierzonych przez Przewodniczącego Zespołu z zakresu realizowanego Projektu.
§5
Do zadań Członków Zespołu należeć będzie:
1. Współpraca z Przewodniczącym Zespołu oraz Koordynatorem Projektu.
2. Bezpośredni kontakt z Wykonawcą Projektu i udostępnianie niezbędnych informacji w celu jego realizacji.
3. Opiniowanie (uzgadnianie) przygotowanej bazy danych oraz projektu Planu gospodarki niskoemisyjnej.
§6
Merytoryczną komórką realizującą Projekt jest Referat Ochrony Środowiska, który współpracuje z Referatem Rozwoju oraz przedstawicielami innych jednostek.
§7
Zapraszam do udziału w pracach Zespołu przedstawicieli niżej wymienionych jednostek:
1. Prezes Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych – Jerzy Mączko
oraz przedstawicieli innych jednostek, zainteresowanych planowaniem gospodarki niskoemisyjnej na terenie gminy.
§8
Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w miarę potrzeb, w miejscu i terminie każdorazowo ustalonym przez Przewodniczącego Zespołu i przekazywanym w formie korespondencji elektronicznej.
§9
Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół, który po akceptacji Wójta Gminy przekazywany jest w formie elektronicznej wszystkim członkom Zespołu w celu realizacji.
§10
Obsługę organizacyjną i administracyjną Zespołu zapewnia Referat Ochrony Środowiska.
§11
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska.
§12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje do dnia rozliczenia Projektu.
Wójt Gminy Białe Błota
/-/ Katarzyna Kirstein-Piotrowska
/-/ Katarzyna Kirstein-Piotrowska