W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

SG.0050.102.2014

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie powołania Zespołu ds. Realizacji Projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota”
Status obowiązujące
Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt 2, w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 594 z późn. zm.), § 10 ust. 5 załącznika do Zarządzenia nr SG.0050.33.2014 Wójta Gminy Białe Błota z dnia 29 kwietnia 2014 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Białych Błotach oraz Uchwały Nr RGK.0007.122.2013 Rady Gminy w Białych Błotach z dnia 31.10.2013 r. w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrożenia planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy.
 
Wójt Gminy Białe Błota
 
zarządza:
 
§1
W celu realizacji projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – plany gospodarki niskoemisyjnej – Nr Projektu POIS.09.03.00-00-364/13 powołuję Zespół ds. Realizacji Projektu w składzie:
1.      Przewodniczący – Anna Zdunek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska
2.      Z-ca Przewodniczącego – Agnieszka Piętka – Kierownik Referatu Rozwoju
3.      Koordynator Projektu – Monika Kobus – Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska
4.      Członkowie: Karolina Swoboda – Inspektor w Referacie Ochrony Środowiska
   
§2
Do zadań Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1.      Kierowanie i nadzorowanie całokształtem prac Zespołu.
2.      Zwoływanie w miarę potrzeb posiedzeń Zespołu.
3.      Koordynacja działań Projektu.
4.      Nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
5.      Nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą Projektu.
6.      Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
7.      Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia.
8.      Weryfikacja oraz akceptacja dokumentacji sporządzonej w ramach Projektu.
9.      Wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy Białe Błota z zakresu realizowanego Projektu.
 
§3
Do zadań Z-cy Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1.      Koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami w umowie o dofinansowanie Projektu oraz umowie z Wykonawcą.
2.      Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
3.      Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów związanych z realizacją Projektu.
4.      Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczeniem Projektu.
5.      Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności.
 
§4
Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie:
1.      Prowadzenie dokumentacji Projektu.
2.      Bieżący kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3.      Przygotowywanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, na realizację Projektu, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
4.      Przygotowywanie sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczenie Projektu.
5.      Opis dokumentacji finansowej.
6.      Bieżący kontakt z Wykonawcę Projektu.
7.      Weryfikacja zgodności wykonanego Projektu w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą.
8.      Przygotowanie projektów uchwał o przyjęciu Planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Białe Błota oraz o przyjęciu do Wieloletniego Planu Finansowego inwestycji wynikających z opracowanego Planu.
9.      Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu w okresie do 3 lat od zamknięcia POIiŚ.
10.  Wykonywanie zadań powierzonych przez Przewodniczącego Zespołu z zakresu realizowanego Projektu.
 
§5
Do zadań Członków Zespołu należeć będzie:
1.      Współpraca z Przewodniczącym Zespołu oraz Koordynatorem Projektu.
2.      Bezpośredni kontakt z Wykonawcą Projektu i udostępnianie niezbędnych informacji w celu jego realizacji.
3.      Opiniowanie (uzgadnianie) przygotowanej bazy danych oraz projektu Planu gospodarki niskoemisyjnej.
 
§6
Merytoryczną komórką realizującą Projekt jest Referat Ochrony Środowiska, który współpracuje z Referatem Rozwoju oraz przedstawicielami innych jednostek.
 
§7
Zapraszam do udziału w pracach Zespołu przedstawicieli niżej wymienionych jednostek:
1.      Prezes Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych – Jerzy Mączko
 
 
oraz przedstawicieli innych jednostek, zainteresowanych planowaniem gospodarki niskoemisyjnej na terenie gminy.
 
§8
Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w miarę potrzeb, w miejscu i terminie każdorazowo ustalonym przez Przewodniczącego Zespołu i przekazywanym w formie korespondencji elektronicznej.
 
§9
Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół, który po akceptacji Wójta Gminy przekazywany jest w formie elektronicznej wszystkim członkom Zespołu w celu realizacji.
 
§10
Obsługę organizacyjną i administracyjną Zespołu zapewnia Referat Ochrony Środowiska.
 
§11
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska.
 
§12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje do dnia rozliczenia Projektu.

Wójt Gminy Białe Błota
/-/ Katarzyna Kirstein-Piotrowska
 

Powiadom znajomego