W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

SG.0050.25.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przedstawienia Radzie Gminy Białe Błota i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy sprawozdania z wykonania budżetu gminy Białe Błota za 2017 rok.
Status obowiązujące
ZARZĄDZENIE Nr SG.0050. 25.2018 
z dnia 30 marca 2018 r. 
Z-cy Wójta Gminy Białe Błota wykonującego zadania i kompetencje Wójta Gminy Białe Błota na podstawie art. 28 g ust.1 pkt. 5 ustawy o samorządzie gminy 
  
 
w sprawie przedstawienia Radzie Gminy Białe Błota i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy sprawozdania z wykonania budżetu gminy Białe Błota za 2017 rok.
 
       Na podstawie art. 267 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 2077 z póź. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Przedłożyć Radzie Gminy Białe Błota i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Białe Błota za 2017 rok:
 
1. DOCHODY (zgodnie z załącznikiem Nr 1)   98 913 074,87 zł, w tym:
                   a. Dochody bieżące                            96 835 928,94 zł,
                   b. Dochody majątkowe                        2 077 145,93 zł.
 
2. WYDATKI (zgodnie z załącznikiem Nr 2)                               98 854 428,81 zł w tym :
                  a. Wydatki bieżące                                               79 867 088,72 zł,
                  b. Wydatki majątkowe (zgodnie z załącznikiem Nr 3)  18 987 340,09 zł.
 
                               
3. NADWYŻKA 58 646,06 zł.
 
§ 2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

dochody pdf, 511 kB
wydatki pdf, 506 kB
inwestycje pdf, 374 kB

Powiadom znajomego