W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Zarządzenie nr 7/2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie ustalenia na rok szkolny 2021/2022 harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gminy Białe Błota, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów potwierdzających ich spełnianie.
Status obowiązujące

Zarządzenie Nr 7/2021

Wójta Gminy Białe Błota

z dnia 29 stycznia 2021 r.

w sprawie ustalenia na rok szkolny 2021/2022 harmonogramu czynności
w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gminy Białe Błota, a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów potwierdzających ich spełnianie.

Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 oraz art. 161 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.) oraz uchwały Nr RGK.0007.15.2017 Rady Gminy Białe Błota z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych działających na terenie gminy Białe Błota, punktacji i dokumentów potwierdzających ich spełnianie

zarządza się, co następuje:

§ 1

W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Białe Błota, zwanych w dalszej części „szkołą”, określa się następujące terminy:

 

L.p.

Rodzaj czynności

Termin
w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin
w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

od 22 lutego

do 8 marca

od 17 maja

do 21 maja

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły
i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

do 19 marca

do 25 maja

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

26 marca

2 czerwca

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

od 26 marca
do 7 kwietnia

od 2 czerwca
do 9 czerwca

5.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

12 kwietnia

14 czerwca

 

Procedura odwoławcza

 

1.

Składanie wniosków do komisji rekrutacyjnej
o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.

do 7 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

 

2.

Sporządzenie uzasadnienia przyczyny odmowy przyjęcia kandydata.

do 5 dni od otrzymania wniosku
o sporządzenie uzasadnienia.

 

3.

Złożenie do dyrektora szkoły odwołania
od decyzji komisji rekrutacyjnej.

do 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia komisji rekrutacyjnej.

 

4.

Rozstrzygnięcie dyrektora szkoły odwołania
od decyzji komisji rekrutacyjnej.

do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora szkoły odwołania .

 

§ 2

W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Białe Błota obowiązują następujące kryteria oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów, określone w uchwale Nr RGK.0007.15.2017 Rady Gminy Białe Błota z dnia
28 lutego 2017 r.
w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych działających na terenie gminy Białe Błota, punktacji i dokumentów potwierdzających ich spełnianie:

 

Lp.

Kryterium

Liczba

punktów

Dokumenty niezbędne do potwierdzenia spełniania kryterium

1

Realizacja obowiązkowego przygotowania przedszkolnego przez kandydata w obwodzie publicznej szkoły podstawowej, do której składany jest wniosek o rekrutację

15

Oświadczenie rodziców o miejscu realizacji obowiązku przygotowania przedszkolnego dziecka, będącego kandydatem

2

Realizacja obowiązku szkolnego przez rodzeństwo kandydata w tej samej publicznej szkole podstawowej, do której składany jest wniosek o rekrutację

5

Oświadczenie rodziców potwierdzające realizację obowiązku nauki przez rodzeństwo kandydata w publicznej szkole podstawowej, do której składany jest wniosek o rekrutację

3

Miejsce pracy obojga rodziców lub jednego z rodziców kandydata znajduje się w miejscowości należącej do obwodu publicznej szkoły podstawowej, do której składany jest wniosek o rekrutację

5

Oświadczenie rodziców o ich miejscu wykonywania pracy zawodowej

4

W obwodzie publicznej szkoły podstawowej zamieszkują krewni kandydata, wspierający rodziców w zapewnieniu opieki nad kandydatem

4

Oświadczenie rodziców o zamieszkiwaniu krewnych kandydata, którzy wspierają ich w zapewnieniu dziecku, będącemu kandydatem, należytej opieki

 

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Białe Błota.

§ 4

Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl wraz z treścią uchwały wymienionej w § 2.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy

Dariusz Fundator

Powiadom znajomego