W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Wróć

Rejestr Instytucji Kultury

Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nich zawartych

Wymagane dokumenty

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Białe Błota prowadzony jest na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu
i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U.2020 r., poz. 194 ze zm.), zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury
(Dz. U.2012 r., poz. 189).

Sposób prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury, w tym zakres danych zamieszczanych w rejestrze, tryb dokonywania wpisów, zmian i wykreśleń wpisów określa w/w rozporządzenie.

  1. Rejestr instytucji kultury, zwany dalej „rejestrem” prowadzony jest w postaci elektronicznej;
  2. Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się
    i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową;
  3. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez otwarty dostęp do zawartości rejestru, w tym publikacje w Biuletynie Informacji Publicznej organizatora, wydanie odpisu
    z rejestru albo księgi rejestrowej;
  4. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie;
  5. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony;
  6. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej;
  7. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze;

Opłaty

Zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U.2023 r. poz. 2111 ) – wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony.

Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej w Urzędzie Gminy Białe Błota należy dokonywać na konto

74 81421020 0000 3098 2000 0001

Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział Białe Błota, ul. Guliwera 13,
tel. 52 381 40 92

Do wniosku o wydanie poświadczenia odpisu z rejestru księgi rejestrowej należy dołączyć dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej.

Termin i sposób załatwienia

Odpis przesyła/przekazuje się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dania otrzymania wniosku.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Białe Błot

  1. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

Komórka prowadząca sprawę

Referat Organizacyjny Urzędu Gminy Białe Błota
ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota
tel. 52 311 17 71,

Podstawa prawna

  1. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U.2020 r., poz. 194 ze zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U.2012r., poz. 189).

Załączniki

Powiadom znajomego