W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy akta stanu cywilnego
Komórka odpowiedzialna Urząd Stanu Cywilnego

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego – w załączeniu,
  2. Załączniki:
    1. dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC.
  • Do wglądu:
    • dokument stwierdzający tożsamość

Opłaty:

39 zł płatne na konto Gminy

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni

Jednostka odpowiedzialna:

Urząd Stanu Cywilnego w Białych Błotach, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w Bydgoszczy*
za pośrednictwem Kierownika USC w Białych Błotach, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:

O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.

Załączniki

Powiadom znajomego