Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | akta stanu cywilnego |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Urząd Stanu Cywilnego |
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego – w załączeniu,
- Załączniki:
-
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC.
- Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość
Opłaty:
39 zł płatne na konto Gminy
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Stanu Cywilnego w Białych Błotach, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w Bydgoszczy*
za pośrednictwem Kierownika USC w Białych Błotach, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.