W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

X/98/2003

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie przyjęcia harmonogramu wypłat odszkodowań za działki gruntu przejęte pod drogi przez Gminę Białe Błota w latach 1992 -2002
na podstawie art.18 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zmianami: Dz.U.02.23.220, Dz.U.02.62.558, Dz.U.02.113.984, Dz.U.02.214.1806, Dz.U.03.80.717)
status uchwały obowiązująca

Rada Gminy
uchwala, co następuje
:


§1


Przyjąć harmonogram wypłat odszkodowań za działki gruntu przejęte pod drogi przez Gminę
Białe Błota, na podstawie decyzji zatwierdzających projekty podziałów nieruchomości w
latach 1992 - 2002, według projektu Komisji Budżetu i Finansów Rady Gminy Białe Błota,
stanowiącego załącznik do niniejszej Uchwały.

§2


Wykonanie Uchwały powierzyć Wójtowi Gminy Białe Błota.

§3


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w
Urzędzie Gminy Białe Błota.

 

Wiceprzwodniczący Rady Gminy

Bronisław Balcerowski

 

Załącznik do pobrania w formie zalacznik.pdf

Załączniki

Powiadom znajomego