IX/82/2007
jakiego organu | Rady Gminy Białe Błota |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze .* |
na podstawie | art.18, ust. 2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 ) oraz art. 198, ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 187, poz. 1381, Nr 170, poz. 1217, Nr 170, poz. 1218 ,Nr 249, poz. 1832) uchwala się , co następuje : |
status uchwały | obowiązująca |
Uchwała Nr IX / 82 / 2007
Rady Gminy Białe Błota
z dnia 19 czerwca 2007 r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze .
Na podstawie art.18, ust. 2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558,
Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 ) oraz art. 198, ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 187, poz. 1381, Nr 170, poz. 1217, Nr 170, poz. 1218 ,Nr 249, poz. 1832) uchwala się , co następuje :
§ 1. 1.Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku budżetowego.
2.Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna obejmować :
1) Część tabelaryczną zawierającą :
a) zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w
uchwale budżetowej,
b) zestawienie udzielonych z budżetu gminy dotacji,
c) zestawienie realizacji inwestycji,
d) zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy oraz poziom zadłużenia,
e) zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami,
f) zestawienie wykonania przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej,
g) zestawienie wykonania dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z
wykazem jednostek, które utworzyły rachunki dochodów własnych.
2) Część opisową zawierającą :
a) omówienie stopnia realizacji dochodów budżetowych, z uwzględnieniem odchyleń od
planu,
b) informację z dokonanych umorzeń należności oraz przyznanych ulg i rozłożenia na raty,
c) omówienie stopnia realizacji wydatków bieżących i majątkowych budżetu gminy, z
uwzględnieniem odchyleń od planu,
d) omówienie przychodów i rozchodów,
e) omówienie stopnia realizacji przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej,
f) omówienie stopnia realizacji dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z
wykazem jednostek , które utworzyły rachunki dochodów własnych,
g) omówienie realizacji upoważnień udzielonych Wójtowi Gminy.
h) stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
i) stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 2. 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku .
2. Informacja o której mowa w ust. 1 powinna zawierać w szczególności :
1)wykonanie planu przychodów i kosztów w formie tabelarycznej i opisowej w układzie :
a) plan przychodów i kosztów na dzień 30 czerwca każdego roku,
b) wykonanie przychodów, w tym dotacje z budżetu gminy – na działalność bieżącą i na
wydatki inwestycyjne, środki otrzymane od osób fizycznych i prawnych oraz z innych
źródeł,
c) wykonanie kosztów,
d) stopień realizacji przychodów i kosztów, omówienie odchyleń w stosunku do planu,
e) omówienie realizacji planowanych inwestycji i remontów.
2)stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
3)stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 3. 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku.
2. Informacja o której mowa w ust. 1 powinna zawierać w szczególności :
1)wykonanie planu przychodów i kosztów w formie tabelarycznej i opisowej w układzie :
a) plan przychodów i kosztów na dzień 30 czerwca każdego roku,
b) wykonanie przychodów, w tym z odpłatnych świadczeń zdrowotnych udzielanych na
podstawie umowy, dotacje z budżetu – w tym na finansowanie inwestycji, inne przychody,
c) wykonanie kosztów,
d) stopień realizacji przychodów i kosztów, omówienie odchyleń w stosunku do planu,
e) omówienie realizacji planowanych inwestycji i remontów.
2)stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
3)stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy
Bartosz Lau
* Uchwała traci moc, w związku z podjęciem uchwały nr RGK.0007.95.2011 Rady Gminy Białe Błota z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota za pierwsze półrocze roku budżetowego.
Rady Gminy Białe Błota
z dnia 19 czerwca 2007 r.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze .
Na podstawie art.18, ust. 2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558,
Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 ) oraz art. 198, ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 187, poz. 1381, Nr 170, poz. 1217, Nr 170, poz. 1218 ,Nr 249, poz. 1832) uchwala się , co następuje :
§ 1. 1.Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku budżetowego.
2.Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna obejmować :
1) Część tabelaryczną zawierającą :
a) zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w
uchwale budżetowej,
b) zestawienie udzielonych z budżetu gminy dotacji,
c) zestawienie realizacji inwestycji,
d) zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy oraz poziom zadłużenia,
e) zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami,
f) zestawienie wykonania przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej,
g) zestawienie wykonania dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z
wykazem jednostek, które utworzyły rachunki dochodów własnych.
2) Część opisową zawierającą :
a) omówienie stopnia realizacji dochodów budżetowych, z uwzględnieniem odchyleń od
planu,
b) informację z dokonanych umorzeń należności oraz przyznanych ulg i rozłożenia na raty,
c) omówienie stopnia realizacji wydatków bieżących i majątkowych budżetu gminy, z
uwzględnieniem odchyleń od planu,
d) omówienie przychodów i rozchodów,
e) omówienie stopnia realizacji przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej,
f) omówienie stopnia realizacji dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z
wykazem jednostek , które utworzyły rachunki dochodów własnych,
g) omówienie realizacji upoważnień udzielonych Wójtowi Gminy.
h) stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
i) stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 2. 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku .
2. Informacja o której mowa w ust. 1 powinna zawierać w szczególności :
1)wykonanie planu przychodów i kosztów w formie tabelarycznej i opisowej w układzie :
a) plan przychodów i kosztów na dzień 30 czerwca każdego roku,
b) wykonanie przychodów, w tym dotacje z budżetu gminy – na działalność bieżącą i na
wydatki inwestycyjne, środki otrzymane od osób fizycznych i prawnych oraz z innych
źródeł,
c) wykonanie kosztów,
d) stopień realizacji przychodów i kosztów, omówienie odchyleń w stosunku do planu,
e) omówienie realizacji planowanych inwestycji i remontów.
2)stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
3)stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 3. 1. Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej gminy Białe Błota za I półrocze każdego roku.
2. Informacja o której mowa w ust. 1 powinna zawierać w szczególności :
1)wykonanie planu przychodów i kosztów w formie tabelarycznej i opisowej w układzie :
a) plan przychodów i kosztów na dzień 30 czerwca każdego roku,
b) wykonanie przychodów, w tym z odpłatnych świadczeń zdrowotnych udzielanych na
podstawie umowy, dotacje z budżetu – w tym na finansowanie inwestycji, inne przychody,
c) wykonanie kosztów,
d) stopień realizacji przychodów i kosztów, omówienie odchyleń w stosunku do planu,
e) omówienie realizacji planowanych inwestycji i remontów.
2)stan należności na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych
3)stan zobowiązań na dzień 30 czerwca – w tym wymagalnych.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wiceprzewodniczący Rady Gminy
Bartosz Lau
* Uchwała traci moc, w związku z podjęciem uchwały nr RGK.0007.95.2011 Rady Gminy Białe Błota z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Białe Błota za pierwsze półrocze roku budżetowego.