W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

RGK.0007.62.2012

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Białe Błota za 2011 rok.
na podstawie art.270 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240, z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 96, poz. 629, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, Nr 291, poz. 1707) , uchwala sie co następuje:
status uchwały obowiązująca


§ 1. Rozpatrzyć i zatwierdzić sprawozdanie finansowe Gminy Białe Błota za 2011 rok, w skład którego wchodzi: 
1) bilans z wykonania budżetu, 
2) łączny bilans obejmujący dane wynikające z bilansów jednostek budżetowych, 
3) łączny rachunek zysków i strat obejmujący dane z rachunków zysków i strat jednostek budżetowych, 
4) łączne zestawienie zmian w funduszu obejmujący dane wynikające z zestawień zmian funduszu jednostek budżetowych. 
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. 

 
Uzasadnienie
Zapisy art. 270 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych obligują organy stanowiące jednostek samorządu terytorialnego do rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdań finansowych jednostki w terminie do 30 czerwca po roku następującym po roku budżetowym. Z § 20 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej polskiej (Dz.U. Nr 128, poz. 861) wynika, że sprawozdanie finansowe jednostki samorządu terytorialnego składa się z: bilansu wykonania budżetu, łącznego bilansu obejmującego dane wynikające z bilansów jednostek budżetowych, łącznego rachunku zysków i strat obejmującego dane z rachunków zysków i strat jednostek budżetowych oraz łącznego zestawienia zmian w funduszu obejmującego dane wynikające z zestawień zmian w funduszu jednostek budżetowych. W Gminie Białe Błota utworzono niżej wymienione jednostki budżetowe: 1. Urząd Gminy 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 3. Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Białych Błotach 4. Szkoła Podstawowa im. Verne'a w Białych Błotach 5. Szkoła Podstawowa w Przyłękach 6. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie 7. Publiczne Gimnazjum w Białych Błotach 8. Gminne Przedszkole "Wróżka" w Białych Błotach, 9. Samorządowy zakład budżetowy Zakład Aktywności Zawodowej "Ośrodek Sportu i Rehabilitacji". 

Przewodniczący Rady Gminy
Henryk Sykut

Powiadom znajomego