W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

RGK.0007.135.2015

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy Białe Błota
z dnia
w sprawie powołania Komisji do spraw zniszczenia nieodebranych dokumentów złożonych przy zgłaszaniu kandydatów na ławników.
na podstawie art. 21 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 ) .  oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłaszania (Dz. U z 2011 r. Nr 121, poz. 693) uchwala się , co następuje:
status uchwały obowiązująca
§ 1. W celu zniszczenia dokumentów pozostałych po wyborach ławników wybranych na kadencję 2016 - 2019 obejmujących zgłoszenia kandydatów na ławników, a nie odebranych w terminie przez podmioty zgłaszające, powołuje się  Komisję Doraźną Rady Gminy Białe Błota  w składzie:
1. radna Anna Zawidzka,
2. radna Wiesława Suszek,
3. radny Krzysztof Kowalewski.
§ 2. Zadaniem Komisji Doraźnej jest dokonanie fizycznego zniszczenia zgłoszeń kandydatów na ławników, którzy nie zostali wybrani w wyborach ławników na kadencję 2016-2019 i sporządzenie protokołu zniszczenia.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy Białe Błota


Jacek Grzywacz

Uzasadnienie
Na podstawie § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (Dz. U. z 2011 r., Nr 121, poz. 693), w przypadku nieodebrania dokumentów przez podmiot zgłaszający kandydata na ławnika lub kandydata, który nie został wybrany, podlegają one zniszczeniu przez komisję powołaną przez radę gminy. W związku z powyższym podjęcie niniejszej uchwały jest zasadne.

 

Przewodniczący Rady Gminy Białe Błota


Jacek Grzywacz

Powiadom znajomego