W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Białe Błota

ul. Szubińska 7

86-005 Białe Błota

tel. (+48) 52 311 17 00
fax (+48) 52 311 17 33

Wykaz telefonów bezpośrednich

EBOI: bialeblota.eboi.pl

serwis www: bialeblota.pl

NIP URZĄD 9531044265
NIP GMINA  5542841796

e-mail: sekretariat@bialeblota.eu

RZP.271.49.2023.ZP1

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji Studium Techniczno-Ekonomiczno- Środowiskowego dla połączenia Miasta Bydgoszcz z węzłem drogowym na trasie szybkiego ruchu S5 i S10 w miejscowości Białe Błota.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy RZP.271.49.2023.ZP1
Zamawiający Gmina Białe Błota
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Powyżej 130 000 złotych netto, jednak poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesłać poprzez platformę zakupową:https://platformazakupowa.pl/transakcja/848218
unieważnienie

ZAWIADOMIENIE O POWTÓRZENIU CZYNNOŚCI I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zamawiający, Gmina Białe Błota zawiadamia o powtórzeniu czynności „Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej” oraz unieważnieniu postępowania.

UZASADNIENIE DOKONANIA POWTÓRZENIA CZYNNOŚCI WYNIKU POSTĘPOWANIA

Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z dnia 23.09.2010 r. KIO 1939/10 wskazała, 
iż  „Zamawiający ma każdorazowo prawo do samoistnego podjęcia decyzji o powtórzeniu dokonanych przez siebie czynności w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o ile uzna, iż dokonane uprzednio czynności są obarczone wadą lub zachodzą inne okoliczności uzasadniające ich unieważnienie.”

Zamawiający w dniu 29.03.2024 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Ww. zawiadomienie zostało zamieszczone na stronie internetowej oraz przekazane Wykonawcom w dniu 29.03.2024 r. Jednocześnie w dniu 29.03.2024 r. skierowano do Wykonawcy, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, wniosek o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.  

Wykonawca, w odpowiedzi z dnia 02.04.2024 r., nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą.

Przedłużająca się procedura wyboru oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu, spowodowana była przedłużającą się procedurą podpisania umów dotacyjnych z Partnerami Porozumienia. 

W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty.

Ponowne badanie i ocena oferty nr 2 nie ma uzasadnienia z uwagi na fakt, iż cena tej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W niniejszych okolicznościach, mając na uwadze ciążący na Zamawiającym obowiązek przestrzegania przepisów ustawy Pzp, jedynym słusznym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.; zwana dalej „ustawą Pzp”).

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający: Gmina Białe Błota zawiadamia, że ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: 

Uzasadnienie faktyczne: 

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z brakiem możliwości pozyskania środków finansowych na realizację zadania, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Uzasadnienie prawne: 

art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

---------------------------------------------------------------------------------------------

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 

Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm., zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o:

I.          Wyborze najkorzystniejszej oferty:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, jako ofertę najkorzystniejszą wybrano:

ZNAK Gdańsk Sp. z o.o., ul. Potęgowska 12/48, 80-174 Gdańsk z ceną brutto 736 770,00 zł (słownie złotych: siedemset trzydzieści sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt 00/100).

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Faktyczne:

Niepodlegająca odrzuceniu oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz SWZ, została oceniona jako najkorzystniejsza uzyskując najwyższą liczbę punktów obliczoną zgodnie z zastosowanymi kryteriami oceny ofert.

Prawne:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 ust 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

 

SWZ, Opis przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki, Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848218

Informacja z otwarcia ofert z dnia 24.11.2023 r.

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29.03.2024 r.

Zawiadomienie o powtórzeniu czynności i unieważnieniu z dnia 06.05.2024 r.

Załączniki

Powiadom znajomego